אנג'לה היא כוכבת טיקטוק שכבר היו לה מספר פוסטים פופולאריים. אלא שהסרטון האחרון שהיא העלתה הגיע לכ-2 מיליון צפיות. הסיבה: היא הצליחה לחשוף פרט נסתר בתמונה ששלח לה חבר שלה, שהסגיר למעשה את העובדה שהוא בוגד בה. צפו בסרטון הוויראלי שחשף את הבגידה:

תמונה תמימה חשפה בגידה כואבת (צילום: טיקטוק)

בן הזוג של אנג'לה עשה טעות קשה כששלח לה תמונה תמימה לכאורה שלו מבלה בחתירה בקייאק בחופשה "פרטית". אלא שבזמן שהוא צילם את התמונה הזו הוא הרכיב משקפי שמש שהסגירו את העובדה שהוא ממש לא היה לבד.

אנג'לה עשתה זום אין לתמונה הזו וגילתה דרך ההשתקפות במשקפיים שמאחורי בן הזוג שלה יושבת בחורה עם בגד ים. אנג'לה עשתה צילום מסך כמובן והראתה כיצד בן זוגה הבוגדני הפסיק להגיב לה אחרי שהיא שאלה אותו מי זו הבחורה והוא הבין שהוא נתפס.

@angelalabaaa #greenscreen #fyp #MyPlayoffPicks #cheater #taylorswift #hate #love #fakerelationship ♬ Begin Again - Taylor Swift

היא שיתפה את הממצאים שלה עם עוקביה בטיקטוק עם הכיתוב: "כך סוף סוף תפסתי את חבר שלי בוגד בי ואז הוא התקשר אליי כשהוא איתה כדי להיפרד אחרי שהוא נתפס". בחילופי ההודעות שלה עם בן זוגה, היא הראתה כיצד הוא מפסיק להגיב לה וגם הוא חסם את האפשרות שלה להתקשר אליו.

בסרטון נפרד שהיא העלתה, היא הסבירה כיצד החבר (לשעבר) הודה לבסוף שהוא בגד בה והתקשר אליה כדי לסיים את מערכת היחסים הזו. הסרטונים של אנג'לה היו ויראליים מאוד, כאשר רוב העוקבים כתבו תגובות תומכות ומחזקות ואחרות כתבו ש"האמת תמיד יוצאת לאור בסוף". אחרים העירו לה שהעובדה שהוא לא הזמין אותה לחופשה היא דגל אדום שהיה צריך לסמן לה שמשהו חשוד. היא הסכימה ואף סיפרה שהוא אמר לה שהיא לא מוזמנת לאירועים משפחתיים שלו כי היא "לא תתאים שם".

@angelalabaaa #fyp #cheater #military #MakeABunchHappen #HangUpOnIt #foryoupage ♬ Toxic - Britney Spears

לדבריה, כשניסתה לקבל ממנו הסבר מדוע בגד בה הוא בחר להעליב אותה: "הוא אמר לי שהוא מעולם לא אהב אותי או אפילו חיבב אותי. הכל היה משחק בעיניו ואני הייתי סתם ז@# מהיר".