ביסקוטי משיקה קולקציית בראוניז ובלונדיז בשישה טעמים: פיסטוק, פיננסייר פירות יער, בצק עוגיות, קלאסית, בלונדיז אוראו ועוגת שכבות בלונדיז בראוניז במעטפת גנאש שוקולד רושה עשיר. זו קולקציה חלומית, שמשדרגת את החטיף המתוק. הבראוניז עשירים בשוקולד ונמסים בפה: מהבראוני בלונדי בשילוב עוגיות אוראו המענג ועד הבראוני פירות יער שיוצר בפה משחק טעמים של מתוק וחמצמץ.
מחיר: 40־48 שקלים, להשיג עד 28.1

לרגל ט"ו בשבט, רשת החמנייה מציעה מגוון מארזי פירות יבשים המחולקים לקטגוריות: טבעיים, מסוכרים, ללא סוכר, דלי סוכר. אלו מארזים יפים שתמיד כיף לתת ולקבל, וכמעט כל אחד יכול למצוא בהם את הפירות שהוא אוהב.
מחיר: 45־70 שקלים

מארז רשת חמניה (צילום: שחר גל)
מארז רשת חמניה (צילום: שחר גל)


רשת חנויות בוסתן מציעה מארזי פירות יבשים מוכנים לרכישה או בהרכבה אישית. המארזים מגיעים במגוון גדלים וכוללים שלל פירות מיובשים כגון אננס טבעי, אוכמניות וחמוציות, פפאיה, צימוקים ללא תוספת סוכר, רצועות קוקוס טבעי, שזיפים עוד. ניתן לשלב בהם גם כדורי תמרים נהדרים שהרשת מייצרת.
מחיר: החל מ־20 שקלים

מגוון מארזים ברשת בוסתן לקראת ט''ו בשבט בהרכבה אישית (צילום: באדיבות בוסתן)
מגוון מארזים ברשת בוסתן לקראת ט''ו בשבט בהרכבה אישית (צילום: באדיבות בוסתן)


מותג הגרביים "פוליז", בשיתוף עם חברת נביעות, משיקים קולקציית גרביים עשויה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. לכל שישיית בקבוקי מים מינרליים של נביעות יצורף זוג גרביים המעוצבים בסגנון פופ־סטייל על ידי ליאת לוי־קופלמן. הגרביים עשויים 21% פלסטיק ממוחזר, בעיצוב יוניסקס, עם איורים למבוגרים וילדים. רעיון נחמד, שיעלה מעט את המודעות לחשיבות המיחזור.
מחיר משוער: 21.90 שקלים

פוליז בשיתוף פעולה עם חברת נביעות  (צילום: סטודיו DiTales)
פוליז בשיתוף פעולה עם חברת נביעות (צילום: סטודיו DiTales)

מותג הקוסמטיקה SR COSMETICS משיק את "אוור קיור" - סרום רטינול טהור שמטרתו לטפל בבעיות עור, פיגמנטציה וקמטוטים. הסרום משלב צמחי מרפא ושמנים. אף שהוא סמיך ועשיר, הוא נספג מהר בעור.
מחיר: 289 שקלים

אס אר קוסמטיקס סרום רטינול (צילום: יחצ)
אס אר קוסמטיקס סרום רטינול (צילום: יחצ)

ד"ר פישר משיק את סדרת יו־לקטין סבו לטיפול, להגנה ולהרגעת עור רגיש, מגורה ואדמומי. הסדרה נועדה למניעת יובש בעור מכף רגל ועד ראש, והיא  כוללת קרם יום לעור רגיש SPF30, קרם לילה לעור רגיש וג'ל מקציף לפנים לעור רגיש. זו סדרה פשוטה וטובה, שמרגיעה את העור ומעניקה לחות מוגברת. הספיגה של הקרמים מהירה והריח נעים ובקושי מורגש. ג'ל הפנים מנקה היטב ומשאיר את הפנים רכות ונעימות.
מחיר: 69.90־99.90 שקלים

יו-לקטין סבו קרם יום לעור רגיש (צילום: יעל האן)
יו-לקטין סבו קרם יום לעור רגיש (צילום: יעל האן)

מותג הטיפוח GLAMZ משיק סט של קרם יום וקרם לילה לעור הפנים, שמאזנים את השומניות בעור, עשירים בלחות ומונעים קמטוטים. שני הקרמים בעלי מרקם עשיר שנמרח בקלות ונספג היטב בעור. קרם הלילה עושה עבודה טובה ואפשר ממש להרגיש את התרומה שלו לאלסטיות העור.
מחיר הסט: 358 שקלים

קרם יום וקרם לילה גלאמז (צילום: סטודיו)
קרם יום וקרם לילה גלאמז (צילום: סטודיו)

המותג SeboCalm משיק דיאודורנט סטיק ללא אלומיניום וללא אלכוהול בשלושה ניחוחות: MUSK, COOL GREEN ו־Fragrance free. הדיאודורנט מותאם לעור רגיש ומסייע למניעת ריחות גוף. זהו דיאודורנט נפלא שמחזיק יום שלם, לא יוצר גירוי בעור ולא מכתים את הבגד. לדיאודורנט יש ניחוחות מצוינים, פרשיים ולא דומיננטיים.
מחיר: 59.90 שקלים

SEBOCALM דאודורנט (צילום: חן ברקוביץ')
SEBOCALM דאודורנט (צילום: חן ברקוביץ')