פרקליטיו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הכחישו הערב (שני) את הדיווחים לפיהם נתניהו הסכים שיוטל עליו קלון במסגרת הסדר הטיעון המסתמן עם הפרקליטות ומסרו: "בניגוד לפרסום, נתניהו לא הודיע שהוא מוכן לקלון". מוקדם יותר, נתניהו הגיע למליאת הכנסת ומסר לחברי הליכוד: "חבר׳ה, אין מה לעדכן. אם יהיה מה לעדכן - אעדכן".

הודעת הפרקליטים הגיעה לאחר שדווח בחדשות 12 כי נתניהו מוכן להסדר טיעון כולל סעיף הקלון, שצפוי להרחיקו לשבע שנים מהשירות הציבורי. כזכור, משפחת נתניהו נפגשה אמש עם עו"ד בועז בן צור בביתו ברמת גן על מנת לקבל החלטה בנוגע לעסקת הטיעון ולפי הדיווח פגישה זו נועדה לשכנע אותם להסכים. 

עוד דווח כי בשעה זו נערכת ישיבה דרמטית בפרקליטות בעניין עסקת הטיעון בראשות היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ובהשתתפות פרקליט המדינה, עמית אייסמן, האחראית על תיקי נתניהו, ליאת בן ארי, יהודית תירוש ושאר הפרקליטים. לפי הדיווח, בפרקליטות מנסים להגדיר מהם הקווים האדומים שלהם, וישנם חילוקי דעות בין המעורבים. 

גורם המעורה בפרטי הפגישה אמש מסר לחדשות 12 כי בסוף מדובר בהחלטה של אדם אחד - נתניהו. לדבריו, בפגישה הוחלט להוסיף ולנסות להתקדם בכיוון הסדר. לפי הגורם, אם היועץ יהיה נכון ללוח זמנים קצר והדוק - הכיוון יהיה ללכת להסדר טיעון. חרף ההתנגדות של שרה נתניהו ושל הילדים, עורכי הדין המשמעותיים - בן צור ועמית חדד - חושבים שזו "עסקה מצוינת", ולכן הכיוון הוא להוסיף ולהתקדם.