עובדים בבנק הפועלים הגישו בשבועות האחרונים תלונות להנהלת הבנק על עומס העבודה הבלתי נסבל שנוצר בסניפים. יותר מכך: חלק מעובדי הסניפים התלוננו על יחס משפיל מצד הלקוחות.

"הם מקללים, מעליבים ומשפילים אותנו. אנחנו לא יכולים יותר לעמוד בזה", טענו עובדים בסניפים. בעקבות זאת יזם לאחרונה ועד העובדים כנס חירום כדי לנקוט צעדים ולהתריע בפני ההנהלה על המצב. המשנה למנכ"ל הבנק ומנהל חטיבת כוח משאבי אנוש עמית אוברקוביץ מודע לבעיה ואף נקט כמה צעדים כדי לפתור אותה.

בבנק מודעים שהסיבה לכך היא נגיף האומיקרון שהביא לפגיעה בטיב השירות, בין היתר כתוצאה מסגירת חלק מהסניפים (כ־20% מתוכם). בהנהלת הבנק הוחלט להעביר חלק מהעובדים לעבודה מהבית ובמקביל לסגור חלק מהפעילויות.

כמו כן, הבנק פנה ללקוחותיו בפייסבוק וכתב בעמוד הבית: "גם אנחנו, כמו רוב העסקים, חווים היעדרות רבה של עובדים ככל שנגיף האומיקרון מתפשט. אנו מצטערים על זמני המתנה ארוכים מהרגיל ומבקשים להיעזר בנו לדברים דחופים בלבד. אם יש צורך להגיע אל הסניף בכל זאת, אנו מבקשים לקבוע פגישה מראש דרך האתר".

בתגובה לפניית "מעריב" נמסר מבנק הפועלים: "אנו קשובים לצורכי הלקוחות ולצורכי העובדים. בימים אלה הבנק מאפשר למספר רב של עובדי הסינוף והמנהלות המבודדים להמשיך ולעבוד מרחוק כדי להקל עליהם בתקופה מאתגרת זו".