אירוע ראשון מסוגו, וייתכן שגם האחרון, עתיד להתרחש בעולם מציאות מדומה באמצעות העולם הווירטואלי של facebook Metaverse. זוג הודי חשב על פתרון יצירתי לקיים את טקס החתונה שלו על אף התפשטות מגפת הקורונה העולמית, במסגרתו גם אביה המנוח של הכלה יוחזר לחיים. צפו בהזמנה לחתונה הווירטואלית הראשונה של ה-Metaverse: 

בני הזוג, דיניש וג'נגנדהיני, הכירו דרך הרשת באמצעות אפלקציית האינסטגרם ומאז בנו מערכת יחסים אוהבת ויציבה. עם זוגיות כזו, שמתחילה דרך האינטרנט, הכי מתבקש לקיים גם את טקס הנישואים בעולם וירטואלי. השניים בחרו לקיים את האירוע בתור דמויות אווטאר תלת-ממדיות, והקונספט הנבחר הוא הארי פוטר. האירוע כולו יתקיים בעולם המדמה את הוגוורטס, בית הספר לקוסמים המיתולוגי, והאווירה כולה תהיה בהשראת הסרט.

אחרי שהשניים קיימו טקס מצומצם עם המשפחה והחברים הקרובים בכפר בו הם גרים, הם החליטו להגדיל את האירוע באמצעות המדיה. החתן המרוגש, דיניש, פרסם את ההזמנה לאירוע באמצעות עמוד הטוויטר שלו והתגאה: "אלו נישואי הmetaverse הראשונים בהודו". החלק המרגש ביותר באירוע זה היא העובדה שאביה של הכלה, שכבר הלך לעולמו, ישתתף גם הוא בחתונה ואף ינחה את הטקס. 

למי שפחות מבין את הקונספט – Metaverse הינה גרסה חדשה ועתידנית של אינטרנט המשולב עם מציאות מדומה. כל אחד מהמשתתפים בעולם זה הוא בעל דמות אווטאר שעוצבה לבחירתו, והמציאות האחרת מדמה באופן מדהים את העולם המציאותי.