ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, נפגש אתמול עם עורך הדין בעז בן צור במשרדיו בתל אביב, כך דווח בוואלה!. עוד נמסר, כי גורם במשרד המשפטים סבור שהסיכוי לעסקה פוחת, ואמר: "לא מתקיים משא ומתן, אין הצעה שהועברה, לא קורה כלום".

בתוך כך, בכיר בפרקליטות מסר כי לטענתו לא תהיה עסקת טיעון עם ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, ואף טען כי ישנה "הסלמה בניסוחים בין הצדדים", כך דווח הערב בחדשות 12. עוד דווח כי לאחר שבסביבתו של היועץ המשפטי לממשלה טענו כי הסבירות להסכם נמוך עד קלוש, כיום אומרים כי הוא לא יצא לפועל, זאת על רקע הקשחת העמדות של היועמ"ש לאחר שדן עם צוות הפרקליטות.

עוד נמסר בחדשות 12, כי היום התקיימה שיחת טלפון בין היועץ המשפטי לבין הסנגורים של נתניהו, לאחר שטענו כי "לא קיבלו מתווה וקווים אדומים כדי לדעת האם יש עדיין לאן להתקדם". כמו כן, החלו חילוקי דעות בתוך הסביבה הקרוב של נתניהו, כאשר הפרקליטים, עו"ד בעז בן צור ועו"ד עמית חדד, סבורים שמודבר בעסקת טיעון טובה ו"אף חלומית". מנגד, פרקליט המשפחה, עו"ד יוסי כהן" טען כי ההסדר הוא טעות קשה, בעיקר בהיבט המורשת של נתניהו. עו"ד כהן אמר: "המורשת של נתניהו מפוארת, עסקת הטיעון היא הודאה על העבירות וכתם על המורשת".

כזכור, העיתונאי בן כספית חשף לראשונה ב"מעריב" כי במהלך השבועות האחרונים התנהלו מגעים בין ראש הממשלה לשעבר נתניהו לבין הפרקליטות על עסקת טיעון, כך לפי מקורות המעודכנים בפרטים. לשני הצדדים הייתה סיבה טובה לקיומם של המגעים הללו. נתניהו העריך שמנדלבליט מעוניין לסיים את כהונתו עם "שולחן נקי", וכי ניתן לנצל את חלון הזמנים הצר בטרם הפרישה כדי לסגור עסקה מהירה בתנאי לחץ. 

עוד נחשף כי נתניהו "גייס" את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק "לחזק" את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפעול בעניין עסקת הטיעון. לצורך כך, נתניהו שיגר אל ברק את עו"ד מיכאל ראבילו. ברק התלבט והסכים.