גבר כבן 70 נהרג היום (חמישי) ו-14 נוספים נפצעו בתאונת דרכים בין משאים ומספר כלי רכב בכביש 2 ממחלף זכרון יעקב לכיוון דרום, סמוך למעגן מיכאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום, והעניקו טיפול רפואי לפצועים הנוספים, ביניהם ארבעה במצב בינוני ועשרה במצב קל. 

פרמדיק מד"א עדנאן אבו רומי, סיפר: "הייתה המולה גדולה כשהגענו למקום. ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ומספר גדול של כלי רכב פרטיים. גבר כבן 70 שנלכד במושב האחורי באחד מכלי הרכב, היה ללא סימני חיים ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו. 14 פצועים נוספים שהתהלכו במקום נפצעו באורח קל ובינוני ופונו לבתי החולים תוך מתן טיפול רפואי".

הלילה, גבר בשנות השלושים לחייו נהרג בתאונת דרכים, לאחר שרכב מסחרי התנגש בחלקה האחותי של משאית, בכביש 40, סמוך לצומת גורל לכיוון תל שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו בזירה.

חובש בכיר במד"א אלי נוריאני, שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו את חלקו הקידמי של הרכב המסחרי מעוך מתחת לחלקה האחורי של המשאית, בכסא הנהג נלכד נהג הרכב גבר בשנות השלושים, כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. תוך חילוצו מהרכב ע"י הכבאים ביצענו בדיקות רפואיות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו."