מגזין III יפו הודיע על פתיחת חנות ספרים חדשה וראשונה מסוגה בישראל: מגזין III יפו ספרים. חנות הספרים תתמקד בספרי אמן מקומיים לצד ספרי אמנות ותיאוריה של הוצאות מקומיות, ויתקיימו בה מפגשים עם אמנים, השקות ספרים ואירועים נוספים.

חזית החנות תשמש לתצוגת עבודות אמנות בממדים קטנים של אמנים מקומיים. החנות ממוקמת מול חלל התצוגה של מגזין III יפו, ברחוב עולי ציון 17,  והיא חלק אינטגרלי מפעילותו.

בשנים האחרונות הוצאות לאור מיוחדות ברחבי העולם מתמקדות יותר ויותר בספרי אמן ומספר הולך וגדל של ירידים מיוחדים לספרי אמנות מתקיימים בין היתר בניו יורק, ברלין, לונדון, פריז, טוקיו, לוס אנג'לס וגם בתל אביב וירושלים.

כרמית גלילי, מנהלת מגזין III יפו : "בחנות ניתן יהיה למצוא ספרי אמן שהם אובייקטים אמנותיים העומדים בפני עצמם ממש כמו כל עבודת אמנות, ספרים שהם סקירה עמוקה ורחבה של עבודת האמן, ספרים המלווים פרויקט מסוים או תערוכה וספרים שהם פרויקט עצמאי העומד בפני עצמו. יש אמנים שיצירת ספר אמן היא דרך פעולה עבורם ויש מי שזהו פרויקט חד פעמי בשבילו".

בחנות מוצגים ספרים שנוצרו על ידי קשת רחבה של אמנים לאורך תקופות שונות. בין היתר ימכרו בחנות ספרים של דנה אריאלי, גרי גולדשטיין, יהושע (שוקה) גלוטמן, נועה יפה, מרב סלומון, אלי פטל והגר ציגלר.