נקמנות של גוף התקשורת החזק בישראל או מקריות? בדיחה אגבית בתוכנית "ארץ נהדרת" על טעמו הירוד של הסושי שמציעה רשת ג'אפניקה מעלה מחדש את השאלה.

באחד הדיאלוגים בין דמויותיהן של אהוד ברק והיועמ"ש מנדלבליט, אמר האחרון כי "נתניהו היה סמל לטוהר המידות עד השוחד", ובתגובה - אמר לו ברק "בסדר זה כמו שג'פאניקיה היו סמל לאוכל אכותי, עד שנפתחו והתחילו להביא סושי".

כזכור, לפני כשבועיים התראיין ברק אברמוב, מבעלי רשת המזון האסייתית, וניסה להסביר את עליית המחירים ברשת שלו, זאת אחרי שהתחייב רק לפני חצי שנה שלא להעלות. בתגובה לשאלות הנוקבות של מרציאנו, השיב אברמוב באותו מטבע: "אז למה קשת העלו את מחירי הפרסום"? השאלה העלתה גל כתבות פולו אפ בעיתונות בנוגע להעלאות מחירי הפרסום בטלוויזיה, אשר כתוצאה ממנו נחשף כי גם השנה העלו הערוצים המסחריים את מחירי הפרסום.

זו לא הפעם הראשונה בה קשת עושה שימוש לכאורה נקמני במסך כדי להשיב לביקורת. לפני כעשור, יוצרי דרמת הדגל של קשת "חטופים" התייחסו באחד הדיאלוגים באופן בוטה למבקרת הטלוויזיה של ynet אז אריאנה מלמד, זאת בפרק ששודר ובו נראתה דמותה של מילי אביטל מציינת את שמה וקוראת לה "שמנה וממורמרת".

גורם באתר הגיב אז לדברים ואמר כי זו "שבירת כל המוסכמות".