בעלי עסקים רבים זועמים על החלטת הממשלה ומשרד האוצר שלא לפצותם על נזקי הקורונה, עניין היוצר מחלוקת גם בתוך הממשלה

שר האוצר, אביגדור ליברמן, שוחח הבוקר (שישי) עם ג'ודי שלום ניר מוזס  ב-103FM והתייחס לביקורת: "הפיצוי הוא על ימי הבידוד, בלי קשר לימי עבודה או מחזור כספי. יש הרבה מקומות שנפגעו, אבל יש כאלה שהמשיכו לעבוד. ממה שפורסם על ידי אנשים שונים, זאפה בת"א ובית לסין היו מלאים עד אפס מקום. סיימנו את שנת 2021 כשנה המוצלחת מבחינה כלכלית- צמיחה של כמעט שבעה אחוזים. נפח הפעילות בכרטיסי האשראי בינואר 2022 גבוה יותר מינואר 2020".

"אין עסק שמתלונן על שנת 2021. אי אפשר להגיע למסקנות על בסיס חודש אחד. אני מודע שבוטל הצגות, אבל כולם קיבלו סיוע. אי אפשר לכסות 100 אחוז, תמיד יהיו כאלה שלא מרוצים. בנוסף לכך, הגדלנו את מכסת העובדים הזרים לענפים השונים וביטלנו את ההטל עליהם. אנחנו בתעסוקה מלאה, יותר מבתקופת טרום הקורונה. המשק מתפתח, אבל חסרים עובדים. אנחנו הכלכלה שצומחת הכי מהר בין כל מדינות המערב, נכון ל-2021", הוסיף. 

נועם לוי, יו"ר איגוד אולמות האירועים, נגד ליברמן: "הענף בקריסה"

בהמשך, אמר השר ליברמן בהתייחסו לתו הירוק כי "אין שום הצדקה לתו בקצב ההדבקה, בכמות האנשים המחלימים. אני מקווה שאנחנו נבטל את זה. מניח שזה יעלה עוד השבוע בקבינט הקורונה".

בסיום, התייחס שר האוצר למגעים לעסקת טיעון בין הפרקליטות לנתניהו ואמר: "אני לא רואה שוויון בפני החוק, ולא מידתיות. אני מסתכל על מה 'חטפה' פאינה שהייתה סגנית שר הפנים. אדם שאמר שלא יהיה כלום כי לא היה כלום, מתברר שהיה בריבוע. אני לא זוכר מתי הגיעו לעסקה עם מישהו, בעיצומו של משפט מתנהל".