הזמר דני ליטני עורך השבוע מספר הופעות פרידה מהבמה, לקראת ניתוח השתלת שבלול שהוא צפוי לעבור בקרוב בעקבות בעיות השמיעה מהן הוא סובל. הבוקר (ראשון) שוחח ליטני עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM.

"זו הייתה צריכה להיות הופעת פרידה והיה פיצוץ והסתערות מטורפת, זה נהיה 'טור' שכול ההופעות 'סולד אאוט'. משתילים שבלול כי אין אפשרות אחרת. השמיעה שלי יורדת ברמה כזאת שאני חייב לעשות שבלול. זה לא סיפור נחמד, מכיוון שזה עולם חדש. יש מצב בהחלט שלא אוכל להופיע יותר. אחד המצבים זה שאגמור את כל זה ואחרי שנה אני אתחיל להיות בסדר ואז אני אתפגר", אמר ליטני.

בהמשך נשאל ליטני כיצד עברה עליו ההופעה האחרונה, והאם הוא יכול לשמוע את עצמו על הבמה: "לפעמים בורח לי הטון, אני לא שומע את הטון שאני שר בו. יש לי ימים קצת יותר טובים של שמיעה וימים קצת פחות טובים. תשמעו, אנשים שבאים להופעות האלה הם כל כך אוהבים, פוצצו לי את הציניות. התגובות שלהם והתשואות, כמעט בכיתי".

בהמשך סיפר על מקורה של בעיית השמיעה: "אני הייתי שנים תחת רמקולים, מוזיקה, כנראה שיש אנשים שיותר רגישים לזה. השמיעה החלה לרדת לפני 15 שנה. היא ירדה באיטיות עד שהגיעה למצב שבו אני כבר ממש לא יכול. הפגיעה בגלל עוצמת הרעש של המוזיקה. התחילה בזה ששירתי בתותחנים, שם גם דפק לי את השמיעה. שיירגעו בצבא אני לא הולך לתבוע אותם".

לבסוף קידם ליטני את ההופעות הבאות בסיבוב הפרידה: "יש עוד הופעות, בחמישי הבא, שבת ושבת שאחריה. ויכול להיות שתהיה הופעה ב'זאפה' חיפה ב-5.2. הבת שלי אחראית על הכול והיא עושה עבודה נהדרת. אני מזמין אותכם לבוא לאחת ההופעות".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm