הקרב המשפטי בין שני ראשי הממשלה לשעבר נמשך: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיש היום (ראשון) בקשה רשמית מבית המשפט השלום בתל אביב, על מנת שיורה לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לעבור בדיקה אצל מומחה לבריאות הנפש, אותו ייבחר אולמרט בעצמו.

בבקשתו, אליה צירף גם את בני משפחתו של נתניהו - שרה ובנם יאיר, אולמרט מבקש שכל אחד מבני המשפחה שתבעו אותו יענה על שאלון לבריאות הנפש, ויחתום על מסמך לוויתור על סודיות רפואית ונפשית.  

אולמרט אף דורש שבני משפחת נתניהו יחשפו מה עלה בגורל המכתבים אותם שלח עורך דינו למשפחה, בבקשה שיציגו בפניו מסמכים אשר ביקש כחלק מכתב ההגנה שהגיש לבית המשפט. 

מוקדם יותר החודש נפתח המשפט בין שני ראשי הממשלה לשעבר, לאחר שמשפחת נתניהו תבעה את אולמרט בסכום של כ-837 אלף שקלים. תביעתה של משפחת נתניהו עוסקת בשני הראיונות שהעניק אולמרט, הראשון לעיתונאי גדי סוקניק בערוץ דמוקרטי.וי, והשני בתוכנית אופירה וברקוביץ’ בערוץ 12, שבהם אמר אולמרט: “ראש הממשלה, רעייתו ובנו הם חולי נפש הזקוקים לטיפול פסיכיאטרי”.בכתב ההגנה שהגיש טען אולמרט כי “בהקשר הנדון, צמד המילים ‘חולה נפש’ אינו בבחינת כינוי גנאי כלל וכלל”, וכי הוא “לא היה מעלה בדעתו להוציא מפיו את צמד המילים הזה על מנת לחרף, לבזות ולגדף”.