חברת ג'ק קובה משווקת מגוון של חזיות מינימייזר, שלא רק שהן יפהפיות, טרנדיות ומשלבות פרינטים שונים ותחרות, הן גם מגיעות בגזרת סטרפלס ללא ריפוד. החזיות נוחות ומחזיקות וגם מגיעות במחיר סופר־נוח. מידות: החל מ־75C ועד 95G.
מחיר: 179 שקלים

JACK KUBA מינימייזר 179 ש''ח (צילום: יחצ)
JACK KUBA מינימייזר 179 ש''ח (צילום: יחצ)

מותג האופנה A L B B Y (אלבי), בעיצובן של היזמיות אושרת הראל וטלי בלוך, משיק את Bags Catch – קולקציית תיקים בעבודת יד שמיוצרת מעור טבעוני איכותי, בעיצוב מינימליסטי, עם גימורי זהב. התיקים קומפקטיים, אך הם מכילים כל מה שצריך ליומיום. ניתן ללכת עמם בכמה אופנים: קרוסבודי, כתיק חגורה על המותן או כקלאץ'. התיק מגיע עם חגורה עבה וחגורה דקה, שניתן לחגור בלי קשר לתיק. פונקציונלי ומתאים לכל מטרה.
מחיר: 599 שקלים, להשיג באתר המותג

ALBBY תיק קאצ' צבע קפה מחיר 599 ש''ח (צילום: ארט פוקס שלומי פרי)
ALBBY תיק קאצ' צבע קפה מחיר 599 ש''ח (צילום: ארט פוקס שלומי פרי)

המותג ג'ייד משיק את SEEDOLOGY - סדרת מוצרי טיפוח המבוססת על סופרפוד. הסדרה מכילה 92% מרכיבים ממקור טבעי, והיא כוללת קרם יום אנטי־אייג'ינג, בוסטר וקרם עיניים. הסדרה החדשה עתירת לחות, מרעננת את העור ומספקת לו תחושת חיוניות. הסרום היה מעט דביק בעת המריחה, אך הדביקות נעלמה אחרי הספיגה, והסרום נתן מראה זוהר. קרם היום וקרם העיניים נהדרים, מלאים בלחות, עם ניחוחות עדינים ונעימים.
מחיר: 149.90־179.90 שקלים

"אנוVיד" הוא תרסיס אף שמבוסס על חנקן חמצני ומיועד לשימוש נגד הצטברות וירוסים בחלל האף. התרסיס פותח בקנדה, אך מיוצר בישראל. על פי תוצאות ניסויים שבוצעו בבריטניה, התרסיס הצליח לצמצם את ריכוז הווירוסים בקרב חולי קורונה מאומתים בשיעור של 95% בתוך 24 שעות ו־99% בתוך 72 שעות. התרסיס מתאים לשימוש לפני או אחרי חשיפה לווירוסים. ניתן להשתמש בו עד חמש פעמים ביום.
מחיר: 139 שקלים

אנוביד תרסיס לאף (צילום: טרדיס גת)
אנוביד תרסיס לאף (צילום: טרדיס גת)

מותג הדרמו־קוסמטיקה Avene משיק קרם הזנה לעור הפנים בעל מרכיב פעיל חדש, המבוסס על תמצית של פירות אדומים: פטל, אוכמניות ודומדמניות. קרם הפנים מעולה, מלא בלחות ומשאיר את העור גמיש, נוח ונעים למגע. הקרם נספג מהר ולא משאיר תחושת דביקות או שומניות על העור. הריח נעים ומאוד עדין. מומלץ לכל מי שמחפשת קרם פנים קליל שעושה עבודה טובה.
מחיר: 199.90 שקלים

AVENE (צילום: יחצ)
AVENE (צילום: יחצ)

מותג האיפור והטיפוח גל גונן משיק קולקציית אודמים וסומק במבחר גוונים בשם party in the USA, שכוללת שפתונים בשישה גוונים וסומק במרקם קרמי בארבעה גוונים. ניסינו את הסומק, שהיה מעולה ונמרח בצורה אחידה ומדויקת. הודות למרקם, קל מאוד לשלוט על המריחה. מעולה לשימוש גם כצללית ומחזיק לאורך כל היום.
מחיר: סומק קרם – 129 שקלים; אודם – 99 שקלים

אודמים וסמקים 2022 גל גונן  (צילום: קית גלסמן)
אודמים וסמקים 2022 גל גונן (צילום: קית גלסמן)

כוכבת הפופ אנה זק ורשת SACARA משיקות קולקציית קפסולה של מוצרי איפור במהדורה מוגבלת שכוללת 20 מוצרי איפור שמזוהים עם סגנונה האישי של זק, בהם פלטת שמונה צלליות בגימורים שונים, פודרה דחוסה, סומק במרקם קרמי, מסקרות שונות, סט לעיבוי ותיחום השפתיים ועוד. זו סדרה לא רעה, עם מגוון מוצרי איפור פונקציונליים. אהבנו את ההיילייטר שהדגיש נהדר את עצמות הלחיים ואת המסקרה שמחזיקה מעמד יום שלם. הקולקציה מתאימה בעיקר לקהל צעיר, והראיה לכך היא הצבעים העזים שלה.
מחיר: 20־39.90 שקלים

סלי קדמי, קוסמטיקאית ובעלת הקליניקה "הרמון היופי", משיקה סדרת מוצרים בשם Sallyskin שכוללת 14 מוצרים, בהם קרם חומצה היאלורונית, תכשיר ניקוי לפנים, קרם טלומר לתיקון DNA, קרם מולטי־פפטיד, קרם רטינול ועוד. ניסינו את קרם הרטינול שהגיע בבקבוק לחיץ ונוח לשימוש. הקרם במרקם חלק ונעים, הוא מלא בלחות ומרוכז. הריח שלו מזכיר מעט תכשירים רפואיים, אך הוא מתפוגג מיד במריחה. הספיגה לא מגרה את העור ומשאירה בו תחושת רכות.
מחיר: 198־975 שקלים