מארגני ה"ליכודיאדה", האירוע השנתי הנוצץ שנערך מדי שנה עבור חברי ופעילי מפלגת הליכוד, פרסמו ביממה האחרונה כרוז נוצץ עם הכיתוב: "ליכודיאדה 2022, היורש".

חברי כנסת במפלגה הביעו תהיות בנוגע לסיסמה השנויה במחלוקת, וניסו לאתר אחראים. בליכוד הדגישו כי "הפרסום אינו של הליכוד ו/או מטעמו וממילא הוא לא קבע את תכניו ואין לא שום השפעה עליהם. הליכוד לא יזם את האירוע והוא אינו שותף לארגונו ו/או לניהולו".


נזכיר כי השנה, המפלגה עוברת טלטלות הן לאור העובדה שיושבת הפעם בכיסאות האופוזיציה והן לנוכח השיח הבלתי פוסק סביב מגעיו של יו"ר המפלגה, בנימין נתניהו, במטרה לגבש עסקת טיעון. הרעיון שמא נתניהו לא יעמוד בראש המפלגה לעוד זמן רב, עורר את יצריהם של כמה מחברי המפלגה, שהחלו לגשש.

הבוקר התייחס חבר הכנסת ישראל כ"ץ לטענות שנשמעו כלפיו מתוך מפלגתו, לפיהן קיים מגעים עם גורמים פוליטיים ממפלגות יריבות, על מנת להיבחר לראשות התנועה לאחר פרישת נתניהו. 

הוא הצהיר כי "אם וכאשר נתניהו יחליט לעזוב, וזו החלטה לגמרי אישית שלו, אצטער מאוד על הנסיבות שהביאו לכך ולאחר מכן אפעל בהתאם לחוקת הליכוד כדי להיבחר בתוך מרכז הליכוד שלנו כיו״ר הזמני של הליכוד ולהרכיב במהירות ממשלה בראשות הליכוד עוד בכנסת הנוכחית".