שר האוצר אביגדור ליברמן נועד עם נציגי המגזר העסקי של המשק, וביניהם גם נציגי העצמאים, ואף הבטיח להם כי יינתנו פיצויים. במהלך פגישה שנערכה אתמול הרגיע השר את בעלי העסקים ואמר כי לא יפקיר אותם. ניר שפר, בעל אולם וחבר בהתאחדות האולמות וגני האירועים, שוחח על כך היום (שני) עם ענת דוידוב, בתוכנית "איפה הכסף?" ב־103fm, והגיב לדברים. 

בפתח דבריו אמר: "היה מאוד חשוב ליזום את הפגישה אתמול. בשורה התחתונה, הדרישה שלנו הייתה לשבת עם הצוות המקצועי כדי שיבנו מתווה סיוע. צריך להבין שיש פה ענפים שלמים שכבר תקופה לא מבוטלת נפגעים באופן משמעותי. ענף האולמות נמצא בפועל בסגר". שפר הוסיף כי שר האוצר אמר שעד שהוא לא יקבל נתונים על הפגיעה, בדוחות של ינואר, הוא לא יוכל לאמוד את גודל האירוע: "יו"ר ועדת הכספים הוציא הודעה שיוקם צוות שיטפל במתווה. אין כרגע סכומים או משהו קונקרטי". 

עוד סיפר שפר כי היום ניהל פגישה עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה וסגן השר אביר קארה. "שם חידדנו את הדברים שהיו אתמול בפגישה עם ליברמן", ציין והוסיף, "אם סגן השר קארה אומר שיש פה התנגשות עם העקרונות שלו אני חושב שיש פה אירוע, ושווה אולי לנסות לקבל ממנו תגובה. ברגע שהוא יממש את הדברים שהוא אומר הדברים יקבלו תאוצה ונראה מתווה הרבה יותר מהר ממה שנראה לעין. אנחנו עובדים מול ליברמן עם הסכמה שהוא ידאג לעסקים שנפגעו".

בסיום דבריו, סיפר שפר מה המצב של ענף האירועים בימים האחרונים: "אנחנו בפועל נמצאים בסגר. אין אירועים, יש קריאה להימנע מהתקהלויות. אין מכירות עתידיות והענף נמצא כבר שנתיים ברכבת הרים מאוד מטורפת". בתגובה, שאלה דוידוב האם ביטול התו הירוק יועיל לענף, על כך השיב שפר: "יש לזה ערך, אבל עדיין יש לתת פיצוי ואופק בתקופה של אי ודאות כזו. בשורה התחתונה, אולמות האירועים מובילים את המחאה, וכל עוד לא יהיה פתרון, הביטוי של המצוקה שלנו ייצא בסוף לרחובות".