פליטת פה מביכה: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נתפס הלילה (שלישי) "על חם" כשהוא מקלל את כתב הבית הלבן של רשת "פוקס ניוז" פיטר דוסי בשידור חי ואף כינה אותו "בן זונה טיפש" במהלך מסיבת עיתונאים, לאחר שהעיתונאי צעק שאלה לגבי ההשפעה של האינפלציה הגואה על הבחירות לקונגרס שייערכו השנה. 

"זה נכס גדול, יותר אינפלציה," הגיב ביידן בסרקזם בזמן שנשמעו צעקות ושאלות העיתונאים, לאחר שככל הנראה לא הבין שהמיקרופון שלו עדיין דולק. "איזה בן זונה טיפש", הוסיף. כאמור, ביידן כנראה חשב שהמיקרופון שלו היה סגור בעודו אמר את הדברים, אך לחוסר מזלו הרב הוא הוקלט ונשמע מקלל בפני עיתונאים רבים. 

דוסי סיפר מאוחר יותר ל"פוקס ניוז" כי בתוך כשעה מחילופי הדברים, ביידן התקשר לטלפון הסלולרי של דוסי ואמר לו "זה לא משהו אישי, חבר". עם זאת, הבית הלבן לא הגיב לבקשה להגיב לידיעה בעוד פוקס ניוז הציגה לרויטרס תמליל של ראיון עם דוסי על חילופי הדברים. 

כזכור, ביידן נכנס לתפקידו לפני שנה והתחייב לנקוט יד קשה בכל מקרה של חוסר כבוד מצד חברי הממשל שלו."אם אתה אי פעם עובד איתי ואני שומע אותך מתייחס בחוסר כבוד לעמית אחר, אני מבטיח לך שאני אפטר אותך במקום... בלי אם או אבל", אמר ביידן בעבר. "כל אחד זכאי שיתייחסו אליו בהגינות ובכבוד", הוסיף אז.

דוסי, כתב הבית הלבן של "פוקס" שמסקר את ביידן זה זמן רב, זכה לביקורת כמעט קבועה מצד הנשיא במסיבות עיתונאים בהן הוא נוהג לשאול שאלות סקפטיות וביקורתיות. עם זאת, אמירה חריפה מסוג זה לא נשמעה עד עתה.