שוב חשד לרצח אישה - בפעם השלישית בתוך שבוע: אישה בת 27 נמצאה הלילה (שלישי) ללא רוח חיים בדירה ברמת גן, וצוות מד"א נאלצו לקבוע את מותה. בן זוגה בן ה-32 נעצר בחשד לרצח והוא הובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו בשלושה ימים. בימ"ש הורה על איסור פרסום כל פרט העלול לזהות את החשוד.

גופתה של המנוחה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית, ובן זוגה, בן ה-32, נעצר כאמור לחקירה בחשד לרצח. חובשים ופרמדיקים של מד"א הם שהזעיקו את המשטרה שפתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. בשלב הזה כל כיווני החקירה נבחנים. במשטרה החליטו לבצע מעצרו של בן הזוג של המנוחה במטרה לבדוק מספר פרטים לגבי נסיבות האירוע, בין היתר לבדוק גרסאות שנמסרו לשוטרים.

בהחלטתו קבע השופט אור ממון כי "אין מחלוקת שלא מדובר במוות טבעי" והורה על הארכת המעצר. בדיון שהתקיים בבית המשפט טען נציג המשטרה כי חוות הדעת הראשונית של המכון לרפואה משפטית מעלה חשד למוות לא טבעי. עוד טען כי מעבר לעובדה שהגופה נמצאה בחדר האמבטיה, לא נמצאו שם ממצאים שמצביעים על הצורך להגיע לאותו מקום כמו גם שבדירה נמצאו ממצאים אחרים שלא מספקים קשר רציף ומעלים שאלות ותמיהות. "אלו ממצאים שלא מתיישבים עם המציאות שהתרחשה בדירה", נאמר בבית המשפט.

על פי החלטת השופט ממון, הועברה הגופה לנתיחה ולאחריה תתקבל חוות דעת מושלמת שתקבע את נסיבות מותה של הצעירה. השופט ממון ציין בהחלטתו: "מצאתי קיומו של חשד סביר שדי בו בשלב זה. יובהר שהחשד גבוה. העובדה שאין מדובר במוות טבעי לא במחלוקת. אין מחלוקת גם שהחשוד והמנוחה היו היחידים בזירת המקום. גרסת החשוד מקימה כמה קשיים בין הממצאים שנמצאו בזירה. בשלב הזה אין להם הסבר שמתיישב עם נסיבות האירוע. בעניין זה אני מפנה בעיקר לממצאים שמופיעים בדוח הסודי. אני מודע לכך שמדובר בזירה שנכנסו אליה גורמים נוספים אחרי האירוע, אבל הם שלעצמם לא יכולים היו לייצר את אותם ממצאים"..

מדובר בזוג צעיר שנמצאים בקשר זה מספר חודשים, ללא אירועים קודמים. כאמור, גופת המנוחה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, לאחר שתתקבל מסקנותיה לגבי נסיבות המוות תתמקד המשטרה בחקירה באירוע האמור.

ניידת משטרה בזירה בנוף הגליל (צילום: צילום פרטי)
ניידת משטרה בזירה בנוף הגליל (צילום: צילום פרטי)

כזכור, רק ביום שישי האחרון נרצחה רסמיה ברבור, בת 28 בלבד ובהיריון מתקדם בידי בעלה שדקר אותה למוות לעיני בנה, פעוט כבן שלוש. גופתה נמצאה ללא סימני חיים ברחוב החצב בנוף הגליל, עם סימני דקירה על גופה. צוות מד"א הגיע למקום ונאלץ לקבוע את מותה.

בעלה מחמוד ארסלאן התקשר למשטרה והודה: "הרגתי אותה". כוחות המשטרה הגיעו לזירה, ומצאו אותה ללא רוח חיים. הבעל החשוד ברציחתה נעצר וחוקרי המשטרה החלו לאסוף ממצאים. בני הזוג אינם מוכרים למשטרה ולשירותי הרווחה. מעצרו של החשוד ברצח הוארך בעשרה ימים. 

יום בלבד לאחר מכן נרצחה סוהילה ג'רושי, תושבת רמלה בת 36, שנורתה למוות ברכבה לעיני ילדיה. היא הגיעה לבית החולים במצב אנוש כאשר על גופה סימני ירי. בתום ניסיונות להציל את חייה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

בשלב הזה נראה כי מדובר ברצח שאירע בעת שהקורבן ישבה ברכבה, והגיעה לבית החולים לאחר שנפגעה מהירי. החוקרים איתרו את הזירה בה התבצע הירי בשכונת ג'ואריש ברמלה ובמשטרה מחפשים כעת אחר בעלה של המנוחה, נמסר כי החקירה בראשיתה וטרם בוצעו מעצרים.