משתמשת פייסבוק בשם שרלוט מדורסט שבדרום מערב אנגליה פרסמה סרטון ביזארי שתיעדה בפארק ציבורי - בו ניתן לראות נדנדה מתנדנדת בלי שאף אחד יושב עליה או מנדנד אותה. למעשה, אף אחד לא נראה בשטח - ואם חשבתם שזו הרוח החזקה שמנדנדת אותה - העובדה ששאר הנדנדות בפארק עומדות ללא תזוזה די מבטלת את התיאוריה הזו. שרלוט, שטוענת שהיא לא מאמינה גדולה ברוחות רפאים, מתוודה שזו הפעם הראשונה שהיא מוכנה לוותר על עקרונותיה ולהודות שמדובר בפעילות על טבעית.

ב-Dorset Live מדווחים ששרלוט טיילה עם הכלב שלה בפארק כשלפתע הבחינה בנדנדה המתנדנדת. עקב מזג האוויר הערפילי, היא הייתה בטוחה שיש ילד על הנדנדה - אך בחינה נוספת של המקום הובילה אותה למסקנה המצמררת: אין שם אף אחד. שרלוט סיפרה: "בזמן שטיילתי עם הכלבה שלי באזור, ראיתי את הנדנדה הזו פשוט ממשיכה להתנדנד. לא היה אף אחד בפארק, גם לא ילדים, אז זה לא שמישהו פשוט קפץ ממנה ונתן לה להמשיך להתנדנד ככה".

היא הוסיפה: "הבחנתי בנדנדה וצפיתי בה במשך כ-12-15 שניות. אחר כך עמדתי שם כ-15 שניות כדי לצלם אותה, אבל גם אחרי שהלכתי משם היא המשיכה להתנדנד. היה מאוד ערפילי והיה קשה לראות משהו. כשהלכתי לכיוון הרכב שלי, הכלבה שלי התחילה להתנהג מוזר. אומרים שבעלי חיים יכולים להרגיש את הדברים העל טבעיים האלה. בדרך כלל הכלבה שלי רצה לכיוון הפארק ורוצה לשחק, אבל הפעם היא לא זזה ממני לרגע. זה היה כאילו היא יכולה להרגיש משהו".

התקרית המסתורית תועדה ביום שלישי, ה-18 בינואר, בסביבות השעה 17:00, כשאכן היה ערפילי מאוד באזור - מה שרק הוסיף לאווירה המפחידה. שרלוט הוסיפה: "זה היה ערב קצת מצמרר. הערפל חגג. זה הפחיד אותי מה שקרה שם, אבל לא יותר מדי. אני מניחה שזו הייתה רק רוח רפאים קטנה של ילד על הנדנדה. אני הולכת לפארק הזה די הרבה. מעולם לא הבחנתי בדבר כזה מוזר".