"שרה תמיד צודקת בסוף": במהלך דיון סוער בין שני המנחים הווכחנים של 103fm בתוכניתם היומית, ינון מגל ובן כספית, שנושאו היה - איך לא - מצבו המשפטי של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מגל העלה טענה שלכספית היה קשה מאוד להתעלם ממנה.

כספית טען כי מי שמונע מנתניהו להסכים לעסקת טיעון היא משפחתו: "תבדוק את הפוסטים באינסטגרם של ניקול ראידמן שאומרת שזה מפי הגבירה, שזה לא ביבי אלא שרה, ותראה שעוצרים אותו בבית", טען בפני מגל, אך זה לא התרצה וטען אחרת: "למה עוצרים אותו בבית? יאיר רוצה את העסקה, נמאס לו".

"אני מוכן לחתום רק על הגברת", טען כספית, "והגברת למתווה שעכשיו היועמ"ש מציע לא מסכימה, יאיר ואבנר? גדול עליי". הוא הפטיר: "עוד משפט אחד - מה שאת נתניהו כרגע יכניס לבית סוהר זה אתם והגברת, וזה חבל. לי זה כואב, קח אותי לפוליגרף אני לא חושב שהוא צריך ללכת לבית סוהר".

שרה נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
שרה נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

"בסדר", הסכים מגל, "אני חושב שנתניהו התעייף ונמאס לו מהרדיפה הזאת. הוא שנים תחת רדיפה, הוא מוציא מיליונים. אין לו כוח, הוא לא בחור צעיר עכשיו להיסחב עוד 6 שנים. זה קשה. אם היה מדובר בשנתיים-שלוש, יש מצב שהוא היה חותם וסוגר את העסקה. זה נראה לי. אני מסכים ששרה מתנגדת בכל כוחה".

הוא המשיך: "זה רק מעיד כמה באמת של הדבר היא אדם שעומד על העקרונות שלו, אדם אידיאולוג ולכל אורך הדרך. גם מהאנשים שהיא הזהירה אותו מפניהם בסוף היא צדקה. גם סער, גם איילת, גם נפתלי. כשישבתי איתו הוא אמר 'שרה תמיד צודקת בסוף' ופה היא גם צודקת".

בנימין נתניהו ועו''ד בועז בן צור  (צילום: ראובן קסטרו)
בנימין נתניהו ועו''ד בועז בן צור (צילום: ראובן קסטרו)

כספית לא נשאר חייב על הקביעה של מגל: "אמרת לדעתי, במצעד הדברים המופרכים שאמרת מאז אנחנו באוויר, נכנסת לעשירייה הראשונה. אני מדבר על שרה. נפלט לך משפט שעוד לא שמעתי שהוא אומר. זו הטרגדיה. אני מודיע לך שהיא כל הזמן טועה. בשנתיים שלוש האחרונות כל מה שהוא עשה בהשראתה ובהשראת בני הבית היו טעויות, וכל הטעויות האלה, אני מדבר על 15 טעויות פטליות, אם לא היה עושה אחת מתוכן הוא היה עכשיו רה"מ. אתם והיא ביחד המיטו על האיש הזה את קצו. חבל".