פרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב, תביעת דיבה בשם ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, נגד יוספה ברק טמיר. התביעה הוגשה על סך 250 אלף שקלים. 

מכתב התביעה, שהוגש על ידי עורכת הדין דקלה בללתי מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) ובשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית, עלה כי הפרסומים שהפיצה ברק טמיר ברשתות החברתיות בגנותה, "הם חלק ממסע שיטתי להכפשת שמה של ד"ר אלרעי פרייס, מתוך מטרה להשפיע באופן פסול על תפקודה ועולים לכדי רדיפה אישית של ממש, תוך שימוש בבני משפחתה לרבות בנה הקטין". 

שכן בפרק זמן של שבועיים וחצי, פרסמה הנתבעת למעלה מ-60 פרסומים שנטענו כשקריים ופוגעניים נגדה. עם זאת, הודגש כי ביקורת כלפי עובד\ת מדינה היא לגיטימית לשם תפקוד תקין של רשויות השלטון, אך הפעם ראו בכך "השתלחות אישית וכוזבת" כנגד אלרעי פרייס ובני משפחתה. 

ברק מסרה בתגובה ל"מעריב": "מדובר בתביעת השתקה, שכן אני תבעתי את משרד הבריאות לעניין אי חיסונו של גלעד פרייס. היועמ"ש ופרייס מנסים להשתיק אותי. עדיין לא נתקבלה התביעה בידי והכותרות זועקות שמדובר ב'מתנגדת חיסונים'. זוהי הוצאת דיבה, לא מזמן התחסנתי לשפעת. בכוונתי להגיש תביעה שכנגד ובה ילוקטו כל הנאצות של גברת פרייס נגד ציבור רחב. בנוסף, אדרוש כי הדיונים ישודרו, שכן זכות הציבור לדעת".