בפתח השבוע, יושב ראש מפלגת ש"ס אריה דרעי הגיש את מכתב התפטרותו מהכנסת, זאת כחלק מהסדר הטיעון שסוכם עם הפרקליטות בעניינו. בשיחה עם פרופסור אריה אלדד ובן כספית, בתוכניתם ב-103fm, התייחס לפרשה חבר הכנסת לשעבר ומי שהיה ממייסדי תנועת ש"ס, ניסים זאב. 

בפתח דבריו אמר: "יתכן שמבחינת האדם הוא מעד, נכשל והודה בלית ברירה. אי אפשר לדעת. אני לא בקיא בפרטים. כנראה שהיועץ המשפטי החליט שהעבירה היא לא רצינית ואפשר להגיע להסדר טיעון, אני לא רואה בזה בעיה". 

זאב הסביר כי לדעתו עסקת הטיעון, כפי שנחתמה, היא טובה עבור דרעי. "בסך הכל, צריך להסתכל על הרגע - העסקה הייתה טובה מבחינתו של דרעי. הוא יצא באופן זמני מהחיים הפוליטיים, אבל הוא נשאר יושב ראש ש"ס, הוא ימשיך לנהל את הלשכה שלו ולנווט את התנועה", אמר. "אם אין בעיה שהוא יישאר איש ציבור, אז אני לא רואה בעיה בכך שהוא ימשיך באותו התפקיד", הוסיף.



עוד קבע זאב כי אין לו ספק בכך שדרעי ירצה להמשיך ולנהל את המפלגה ולהיות יושב הראש. "אני גם מאמין שהקלון בסוף ירד מהפרק - אם הדיון יתקיים בעוד ארבע שנים, עם הזמן גם הרצון לסלוח יהיה עז ונכון יותר", ציין. 

כשנשאל האם הוא מקיים קשר עם דרעי כיום, ענה זאב: "אני לא מדבר עם דרעי, אבל אין לי בעיה פוליטית איתו. ש"ס זה אני, אני הרבה יותר מחלק ממנה, זה חלק מבשרי, אבל ברוך השם שאני כבר לא בכנסת". על אלי ישי אמר כי "אין סיכוי שהוא יחזור לש"ס ואין סיכוי שש"ס תקבל אותו. המצב הפוליטי בלתי הפיך מבחינתו".