בעבר דיווחנו כבר על מצב רפואי נדיר ומשונה, בו נשים מסוימות גילו כי הן בעלות שני רחמים בתוך אותו הגוף. בימים האחרונים התברר כי אחת מהן עברה הליך יוצא דופן, במסגרתו היא נכנסה לשני הריונות שונים, כיוון שכל אחד מהרחמים הופרו על ידי זרע אחר. 

הבוקר (רביעי) פורסם בכלי התקשורת על אליף קאס בת ה-30, שילדה שני תינוקות – כאשר כל אחד מהם גדל ברחם אחר. על פי הדיווחים, אחד מהעוברים התפתח אחרי הליך של הפריה חוץ גופית, בעוד השני נקלט באופן טבעי. תחילה הרופאים חששו לגבי לידה מהסוג הזה, אך לבסוף שני הילדים הגיחו לאוויר העולם בריאים ומאושרים. 

האם הטרייה ובעלה, אמרה קאס בן ה-31, נישאו זה לזו באיסטנבול שבטורקיה בשנת 2015 ומאז נאבקו כדי להביא תינוק לעולם. אחרי שש שנים של טיפולי פוריות והפלות חוזרות ונשנות – לבסוף ההפריה הצליחה ואליף נכנסה להיריון. ההפתעה הגדולה הגיעה כאשר ההריונית פנתה אל בית החולים לבדיקות שגרתיות וגילתה ששני הרחמים שלה הופרו. 

הרופאים הסבירו כי שני התינוקות גדלים בתוך גופה של אליף, על אף שרק אחד מהם הופרה במבחנה. "אחרי ההפלות הקודמות שלי פחדתי מאוד מההיריון הזה. תהיתי אם הם בחיים בכל פעם שהלכתי לבדיקה", סיפרה האם והוסיפה: "תמיד הלכתי עם הפחד הזה וראיתי שהכל תקין, אבל כשחזרתי הביתה הפחד התחיל להציף אותי שוב". 

אחרי ששמרה על עצמה היטב, במיוחד לאור התפשטות נגיף הקורונה וזן האומיקרון בעולם, האם הצליחה להגיע אל חדר הלידה וללדת את שני התינוקות הקטנים. "אל תאבדו תקווה. ניסים קורים ולמרבה המזל שני הניסים הקטנים שלנו נמצאים בזרועותינו".