מסעדן חשוד במעורבות בזריקת מטען חבלה ורימון הלם על ביתו של שותף שלו שמצוי עמו בסכסוך. שופט בימ"ש השלום בראשל"צ, טל ענר, שהחליט להאריך את מעצרו של אחד משני השותפים ברשת הסעדה מוכרת בחמישה ימים, ציין: "מעיון בתיק החקירה השתכנעתי שקיים חשד סביר לביצוע העבירות על ידי החשוד. גם אם מדובר באזרח שומר חוק ללא עבר פלילי, תיק החקירה מצביע ברמה מסוימת על חשד סביר בלבד כי בעקבות הסכסוך שפרץ בין השותפים, פנה החשוד לגורמים עבריינים ואלו ביצעו בשמו את ההתנכלויות האלימות".

למרות דבריו אלו השופט ענר, שהטיל צו איסור פרסום, החליט לשחרר את שני החשודים האחרים, שחשודים בביצוע המעשים בפועל, למעצר בית בתנאים מגבילים. נציין כי אתמול ביצעו חוקרי ימ"ר מרכז מעצרם של שלושה חשודים תושבי המרכז, אחד מהם נמנה עם השותפים של אותה רשת הסעדה, שהמשטרה ייחסה לו מעורבות בהתנכלות אלימה וסחיטה באיומים כלפי שותף עסקי שלו.

מדובר באירוע שתחילתו ב-12 לינואר, לפני כשבועיים, עת הושלך רימון לעבר ביתו של הקורבן, תושב ראשון לציון, ובימים לאחר מכן בוצעו יריות לעבר ביתו ובמשטרה גבר החשד כי מדובר באירועים על רקע סכסוך עסקי בין שני שותפים. בכך לא הסתיימו האירועים הפליליים, שכן לא חלפו ימים ולעבר בית משפחתו של הקורבן בחולון הושלך מטען צינור.

במשטרה כאמור ביקשו להאריך את מעצרו ב-12 יום, אולם בית המשפט נעתר באופן חלקי בלבד והאריך בחמישה ימים. לבקשת סנגוריתו, עו"ד טלי גוטליב, הטיל ביהמ"ש צו איסור פרסום על שמו ופרטי שם העסק שבגינו הסכסוך. כבר בפתח הדיון ציינה עו"ד גוטליב: "מדובר במעצר חסר בסיס, בין מרשי לשותפו קיים סכסוך אישי. מרשי פעל באמצעות עורך דינו להביא את השותפות לפירוק בהסכמה תוך הצעות נדיבות לפירוק הוגן, ואף הציע לעזוב בעצמו את השותפות. השותף מסוכסך עם גורמים אחרים ולמרשי אין כל קשר לכך". עו"ד גוטליב ציינה כי בחיפוש בביתו ובטלפון הנייד שלו לא נמצא דבר, לטענתה.