המראה שלנו ללא כל ספק משפיע על ההרגשה והביטחון שלנו. אך מה קורה כשמתבגרים? עם הגיל אנחנו מתחילים להרגיש שינויים קלים בעור הפנים שבהמשך מבשילים לכדי קמטים. בתחום הקוסמטיקה יש שלל מוצרי אנטי-אייג'ינג שמנסים להילחם בזמן, אך עם הזמן גם הם כבר לא אפקטיביים – מה שמוביל נשים וגברים לפנות לפתרונות כירורגים, הזרקות אסתטיות של חומרי מילוי ועד הגעה לשולחן הניתוחים.

ואכן, הביקוש לטיפולים אסתטיים רק הולך וגובר עם השנים. על רוב רובם של הטיפולים כבר שמענו בכל מקום, אך מידי פעם עוד צצים להם טיפולים חדשניים שכל מטרתם להרחיק אתכם כמה שיותר מסכין הניתוחים.

אחד מהם הוא למעשה שיטה חדשה שפיתח ד"ר צחי וידר, והיא נקראת V-lift. מדובר למעשה בשיטת הזרקה שפותחה במטרה לדאוג למראה פנים סימטרי, הרמוני ומורם, בשונה ממה שאנחנו מכירים עד היום. כך שבמקום למלא נפילה או קמט נקודתית, הוא עובד על יצירת מראה אסתטי שלם.

לפני ואחרי שיטת v lift (צילום: יח''צ)
לפני ואחרי שיטת v lift (צילום: יח''צ)

"על מנת להשיג מראה פנים הרמוני, סימטרי ומורם בעזרת הזרקות בלבד - דרוש ידע נרחב, ניסיון ויכולת. שיטת V-lift דוגלת בתפיסה הוליסטית שמתייחסת לפנים כמכלול ולא לקמט זה או אחר", אומר ד''ר צחי וידר.

הטיפול נקרא V מכיוון שמזריקים את החומצה בכיוון "וי" לרוחב הפנים. וכפי שציינתי, ההזרקה לא נקודתית ונעשית לאורך מסלולי הנפה של שרירי הפנים. כל מטופל מקבל טיפול מותאם אישי, ולאחר ההזרקה המדויקת, הפנים מקבלות אפקט ההרמה והמתיחה. כתוצאה מהמתיחה עומק הקמטים מצטמצם ומראה הפנים  נראה צעיר ורענן יותר, ולא רק איזור ספציפי. השיטה בכך גם מצליחה למנוע מצבים בו איזור מסוים בפנים נראה "מטופל" מידי. 

נסיינית שלנו, בשנות ה-40 לחייה, מיהרה לשכב על שולחן הטיפולים. את הטיפול היא עברה אצל ד"ר אסי דרור, בקליניקה של ד''ר וידר. "אין לי הרבה קמטים בפנים, אך אני כן מרגישה נפילה קלה ויש איזורים שמפריעים לי. יצא לי לעבור בעבר טיפול נקודתי בהזרקות, לכן שמחתי לשמוע שיש סיכוי לפתרון כולל יותר.

"לפי מה שהוסבר לי בטיפול, השיטה מחזיקה עד 24 חודשים, שזה מעולה ושווה בעיניי את ההוצאה. במהלך הטיפול קבלתי הסבר מפורט על כל התהליך, הסברים וההמלצות של מה כדאי לי לעשות ואיפה אין צורך. לפני הכל כמובן מרחו לי חומר מרדים. יש לציין שלא הרגשתי כאילו דוחפים לי סתם מזרקים כמו שהרגשתי בטיפולים קודמים, כך שזה עוד פלוס. בסך הכל הוזרקו 6 מזרקים של חומצה היאלורונית. מאחר וחסר לי טיפה נפח בפנים ויש לי קמטים בצדי הפה, ההזרקות בוצעו מתחת לעיניים לאורך קו הלסת (שם יש לי נפילה). למרות שחששתי מלהיראות כמו אוגר וציפיתי להיראות כאילו עשיתי טיפול פנים טוב ומרענן. יום אחרי הטיפול כבר הרגשתי שינוי משמעותי, למרות שהובהר לי שזה יכול לקחת גם עד שבועיים".

הטיפול מיועד בעיקרון מגיל 35 ומעלה, הכל תלוי במצב העור של המטופלים. "יצאתי מהטיפול מאושרת. הטיפול לא כאב, לא היו לי שתפי דם ולא סימני דקירות. האיזורים הנפולים (והיו כאלה) נמתחו ונעלמו והפנים התמלאו. היה חשוב לי לא להיראות מוגזמת כמו אוגר, ואכן כך. כמו כן, לאחר הטיפול לא ניראה לעין שעברתי משהו קיצוני. הפנים שלי פשוט ניראות יותר טוב".

פרטים נוספים: באתר

סרום חומצה הילארונית בריכוז גבוה מסדרת ליפטאקטיב של וישי (צילום: יח''צ)
סרום חומצה הילארונית בריכוז גבוה מסדרת ליפטאקטיב של וישי (צילום: יח''צ)
 

ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר

מותג הדרמו–קוסמטיקה  VICHYהרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV עם ההשקה של "ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר" - סרום בעל פורמולה עוצמתית בריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית טהורה,המסייעת בתיקון מראה הקמטים והקמטוטים והשבת הנפח לעור.

הפורמולה משלבת גם ויטמין Cg הידוע בתכונותיו כנוגד חמצון יעיל במיוחד, ומים וולקניים ממעיינות וישי בצרפת, העשירים ב-15 מינרלים חיוניים ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

מחיר מומלץ: 229 שקלים.

Halo Plumping Due סמאשבוקס (צילום: יח''צ)
Halo Plumping Due סמאשבוקס (צילום: יח''צ)

Halo Plumping Due

מותג האיפור SMASHBOX COSMETICS הרחיב את סדרת ההארה Halo עם Halo Plumping Due – "שיקוי" בבקבוק רווי בפריימר קטיפתי ועשיר בחומצה היאלורונית וניאצינמיד. זהו קרם  רווי בלחות המתפיח את העור בחומצה היאלורונית וניאצינמיד ומספק לו לחות ל-24 שעות עם מייק-אפ או בלעדיו. 

מחיר לצרכן: 175 שקלים.