Black card: מותג האיפור הבינלאומי IL MAKIAGE משיק מסקרה ואייליינר חדשים: מסקרה בעלת מברשת סיליקון עם סיבים דקים וצפופים מה שמאפשר הפרדה של כל ריס. המסקרה מרימה, מעגלת ומאריכה. אייליינר טוש עמיד במים בעל פיגמנט עשיר בצבע, למריחה נוחה ומדויקת בזכות מברשת מובנית מחודדת וגמישה. פורמולה ייחודית על בסיס מים בגימור מט קטיפתי המתייבשת בקלות ואינה דוהה. עמיד ל-14 שעות, גם במים. מחיר מומלץ: 139-119 שקלים.

אסם ומשיקה במהדורה מוגבלת את במבה INSIDE OUT: לראשונה הנוגט בחוץ והבוטנים בפנים. הטעם הייחודי והשילוב האהוב בין נוגט לחמאת בוטנים מעניק חוויה כפולה ומפנקת לאוהבי הבמבה במילוי מכל הגילאים. במבה INSIDE OUT יימכר באריזות 60 גרם ו-130 גרם. מחיר מומלץ: 11.90-1.98 שקלים.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי SR COSMETICS משיק: נוזל פילינג חדשני המאיר את העור ומחדש אותו. הפילינג משולב עם חומצות טבעיות, להבהרת כתמי עור ולניקוי עמוק של תאי עור מתים, ופתיחת מחסומי העור לספיגה מיטיבה של תכשירים הנמרחים מעליו. התכשיר מתאים לכל סוגי וגווני העור בשימוש יומיומי. מחיר מומלץ: 210 שקלים.

סקיטלס ג׳איינטס סאוור: סוכריות סקיטלס ענקיות מתחדשות עם טעם פירות חמוצים! מותג הסוכריות משיק טעם חדש של הסוכריות הענקיות: גדולות פי 3 ורכות יותר מפנים. מחיר מומלץ: 7.9 שקלים.

שני מוצרים חדשים מסדרת :Rêve de Miel® המבוססת על דבש לעור יבש ועדין: באלם לגוף לעור יבש מאוד ועדין ובאלם מזין לשפתיים. המוצרים משקמים את העור, מזינים ומרגיעים אותו, כמו כן הם יוצרים תחושת נוחות ולחות מתמשכת עד 48 שעות. NUXE. מחיר מומלץ: 125-70 שקלים.

מחפשת את ההתאמה המושלמת לריסים שלך? אחת מהמסקרות של לוריאל פריז היא ההתאמה המושלמת: מסקרת טלסקופיק- מסקרה לאורך ריסים מקסימלי, מסקרת אייר ווליום- מסקרה לריסים עוצמתיים במיוחד, מסקרת לאש פראדייז- מסקרה לטיפוח הריסים, מתאימה במיוחד לעיניים רגישות, ומסקרת במבי- מסקרה לריסים מודגשים ומורמים ועין פתוחה. טווח מחירים: 75-50 שקלים. 

סדרת יופלה OLALA- סדרה חדשה של יוגורט בטעם וניל במרקם קטיפתי ומפנק בתוספת שכבות במגוון טעמי קינוח צרפתיים: טארט טאטן, קרם בורלה, קרמל מלוח, מרנג לימון ותות. יופלה. מחיר מומלץ: 5.40-3.30 שקלים.

חוה זינגבוים מציגה במיוחד לתקופת החורף: White & Bright Cream חדשנות בטיפול בפיגמנטציה, טיפול בגורם בעומק העור. קרם בעל פעילות משולשת להבהרת כתמי עור (פיגמנטציה), הבהרה של העור באופן כללי ומניעת הופעה של פיגמנטציה עתידית, המכיל חומרים פעילים חדשניים. מחיר מומלץ: 420 שקלים.

יוטיפרו פלוס: כמוסות המבוססות על תרכובת של ג’לטין וקסילוגלוקן הפועלת באופן מכני בחלל המעי כדי למנוע את המגע בין גורמי הזיהום לרירית המעי ואת התרבותם טרם מעברם לדרכי השתן. המוצר נועד למניעת ושליטה על זיהומים בדרכי השתן. קבוצת לפידות. מחיר מומלץ: 99.90 שקלים.

קולקציית החורף של טאפרוור הכוללת: קופסאות אחסון המתאימות לחימום חוזר במיקרוגל, מועך תפוחי אדמה, כד מיקרוקוק המגיע עם מכסה ייעודי למניעת השפרצות, "כוס קפה לקחת" המיוצרת מחומר אקו+ וידידותית לסביבה, כד קריסטל ומוצרים רבים נוספים. טווח מחירים: 389-30 שקלים.