כחושבים על מיני מאוס, דמות הדיסני המוכרת והאהובה, מיד מדמיינים אותה עם שמלה אדומה עם נקודות לבנות. כדי לשבור את המוסכמות ולחגוג את המין הנשי, ב-2022 מיני תשנה את הסטייל שלה באופן זמני. לכבוד חגיגות ה-30 לפארק השעשועים המצליח דיסנילנד פריז, הושקה חליפה חדשה למיני מאוס – ונראה שהיא תהיה זו ש"לובשת את המכנסיים בבית". 

ביום שלישי האחרון, דיסנילנד פריז הודיעה כי הדמות האהובה תלבש בחודש מרץ הקרוב חליפת מכנסיים בצבע כחול עמוק, המורכבת מבלייזר ומכנסיים מחויטים עם דוגמת נקודות בכחול כהה יותר. כמו כן, בחודש מרץ יציינו בדיסנילנד פריז גם את "חודש ההיסטוריה הנשית", שגם נתן השראה לחליפה החדשה של מיני מאוס.  

מעצבת החליפה החדשה של מיני מאוס האייקונית היא כמובן לא אחרת מאשר מעצבת האופנה הבריטית, סטלה מקרטני. בשיחה עם D23, מועדון המעריצים הרשמי של דיסני, מקרטני הודתה כי היא "שמחה ונרגשת" לעבוד על תלבושת לדמות כמו מיני מאוס. "למיני תמיד היה מקום בליבי. אנחנו חולקות ערכים ומה שאני הכי אוהבת בה זה שהיא מגלמת אושר, ביטוי עצמי, אותנטיות ומלא סטייל. היא מעוררת השראה לאנשים מכל הגילים ברחבי העולם". 

לדבריה של מקרטני תהליך העבודה היה קפדני והיא דאגה להשתמש ב"בדים עם אחריות" בעת יצירת התלבושת. "הבגד החדש של מיני מאוס הופך אותה לסמל של קידמה עבור הדור החדש", אמרה מקרטני והוסיפה: "היא תלבש את החליפה לכבוד חודש ההיסטוריה הנשית במרץ 2022, ואני לא יכולה לחכות להציג את המראה החדש!".