החשד לרצח ברמת גן: מעצרו של בן ה-32 החשוד ברצח בת זוגו בת ה-27 הוארך היום (חמישי) בחמישה ימים. מוקדם יותר היום הותר לפרסום דוח הנתיחה של הצעירה, שנמצאה ללא רוח חיים מוקדם יותר השבוע בדירה ברמת גן, שקבע כי מותה נגרם כתוצאה מטביעה.

במשטרה מעריכים כי החשוד, בן זוגה בן ה-32, לקח אותה בכוח לאמבטיה, הכניס אותה מתחת למים וגרם לה לחנק ולמוות בטביעה. לאחר מכן הוא הזעיק את מד"א, שהזעיקו את המשטרה.

כזכור, בדיון הראשון בעניינו של החשוד קבע השופט אור ממון כי "אין מחלוקת שלא מדובר במוות טבעי" והורה על הארכת המעצר. כמו כן, טען נציג המשטרה כי חוות הדעת הראשונית של המכון לרפואה משפטית מעלה חשד למוות לא טבעי.

עוד טען כי מעבר לעובדה שהגופה נמצאה בחדר האמבטיה, לא נמצאו שם ממצאים שמצביעים על הצורך להגיע לאותו מקום כמו גם שבדירה נמצאו ממצאים אחרים שלא מספקים קשר רציף ומעלים שאלות ותמיהות. "אלו ממצאים שלא מתיישבים עם המציאות שהתרחשה בדירה", נאמר בבית המשפט.

 השופט ממון ציין בהחלטתו: "מצאתי קיומו של חשד סביר שדי בו בשלב זה. יובהר שהחשד גבוה. העובדה שאין מדובר במוות טבעי לא במחלוקת. אין מחלוקת גם שהחשוד והמנוחה היו היחידים בזירת המקום. גרסת החשוד מקימה כמה קשיים בין הממצאים שנמצאו בזירה. בשלב הזה אין להם הסבר שמתיישב עם נסיבות האירוע. בעניין זה אני מפנה בעיקר לממצאים שמופיעים בדוח הסודי. אני מודע לכך שמדובר בזירה שנכנסו אליה גורמים נוספים אחרי האירוע, אבל הם שלעצמם לא יכולים היו לייצר את אותם ממצאים".

מדובר בזוג צעיר שנמצאים בקשר זה מספר חודשים, ללא אירועים קודמים.