דובר הכוחות המזוינים של החות'ים, יחיא סריע, איים היום (שני) בנאום שנשא בכלי התקשורת, כי איחוד האמירויות איננה מוגנת, כל עוד שליטי אבו דאבי ודובאי, שכונו על ידו "סוכני ישראל", ימשיכו בקו התקיף נגד תימן.

דובר הארגון נטל אחריות על התקיפה אמש באבו דאבי, שאירעה בעוד הנשיא יצחק הרצוג נכח שם מתוקף ביקורו, והזהיר כי חברות בינלאומיות הממוקמות באיחוד האמירויות, יהוו יעדים להתקפות בתקופה הקרובה.

שריע הבהיר כי לאור תקיפות איחוד האמירויות בתימן, הוחל מבצע "הוריקן 3", שכוון לבסיס הצבאי באבו דאבי "אל-דאפרה", כמו גם למטרות רגישות נוספות, תוך שימוש בטילים בליסטיים.

הוא הוסיף כי מתקנים חיוניים הפכו למטרות תקיפה עיקריות, ועל כן, על האזרחים להתרחק משם. "הכוחות המזוינים לא יעמדו בחיבוק ידיים בעוד התימנים סובלים ממצור מחניק ופשעי מלחמה המבוצעים על ידי הקואליציה של איחוד האמירויות וסעודיה", אמר.

קבלת הפנים לנשיא המדינה יצחק הרצוג בארמון המלוכה באבו דאבי , עמוס בן גרשום

כזכור, נשיא המדינה נמצא בביקור בן יומיים באיחוד האמירויות, כאורחו של יורש העצר השייח’ מוחמד בן זאיד. מדובר בביקור ראשון אי־פעם של נשיא ישראלי במדינות המפרץ. מיד עם היוודע הדבר, מלשכתו של הנשיא נמסר כי הוא עודכן בפרטי האירוע וכי לנשיא ולסביבתו לא נשקפה סכנה בשום שלב, ולכן הביקור יימשך כמתוכנן.