"רצח - וקיבל פרס": מקרה הרצח של רשא סיתאווי בכפר מרר בשבוע שעבר הוביל לכתב אישום נגד חשוד שגרם למותה. כעת, בן דודה, סעיד סיתאווי, שולח מסר חריף למשטרה ולכוחות הביטחון על כך שהאדם שיועמד לדין על המקרה עצמו הוא לא האחראי הבלעדי למקרה המוות שלה. בראיון שהוא העניק היום (שני) לליאת רון ברדיו צפון 104.5fm הוא אמר: "אנחנו מקווים שרשא תהיה הקורבן האחרון".

"זו בושה למדינה ולמערכת המשפט, לחוקרים, לשוטרים, לכולם, כולם יודעים שהאדם שהזמין את הרצח שלה הוא הגרוש שלה, ושהוא מסתובב עכשיו חופשי", אמר סיתאווי תחילה. 

על מצבם של הילדים, שנאלצו לחזות במקרה הרצח של אמם, אמר סיתאווי: "הם נמצאים אצל ההורים של אביהם, וסביר להניח שהוא גם נמצא שם איתם. אפילו בסרטים לא רואים דבר כזה. מדובר פה במשהו לא הגיוני, הוא רצח את האם ונהנה עכשיו. עכשיו, זו אחריות של התקשורת ואנשי החברה והדת לעמוד ולדרוש שיבוא על שכרו. צריך להכות ביד מברזל את הרוצחים האלה והפושעים האלה. זה לא ייתכן שמישהו ירצח ויקבל על זה פרס".

פענוח רצח רשא סיתאווי (צילום: דוברות המשטרה)
פענוח רצח רשא סיתאווי (צילום: דוברות המשטרה)

לסיכום שלח ביקורת חריפה: "בהתנהגות המבישה הזו המדינה והמשטרה מזמינה עוד רצח. הרצח הבא מחכה מעבר לפינה, ואין מי שיעצור את זה. הנה, הוא קיבל את הילדים, לא צריך לשלם יותר מזונות, קיבל את הרכוש, ומה יהיה הלאה?".

 "אתם תפסתם את הרוצח השכיר, אבל מה עם מי ששכר אותו? הוא זה שרצח אותה, הוא הרוצח האמיתי, וכולם יודעים את זה. מבחינתנו, השוטרים מעודדים את הרצח הבא".