ה-FBI הזהיר את הספורטאים המשתתפים באולימפיאדת החורף ובמשחקים הפאראלימפיים בבייג'ינג, והמליץ להם להימנע מלהגיע למדינה עם הסמארטפונים הפרטיים שלהם. במסמך שפרסם הארגון נכתב כי "ישויות וגורמים הקשורים למשחקים צריכים להיערך ל'מגוון רחב של אירועי סייבר העלולים לשבש את האירועים', כולל מספר סוגי מתקפות סייבר וקמפיינים של הפצת דיס-אינפורמציה".

לדברי סוכנות הביון, המתקפות הללו יבקשו "לחסום או לשבש את השידור החי של האירוע, לגנוב או להדליף נתונים רגישים, או להשפיע על תשתיות דיגיטליות ציבוריות או פרטיות התומכות באולימפיאדה".

"בנוסף, ה-FBI מזהיר את הספורטאים והמשתתפים באירועים מפני איומים פוטנציאליים, הקשורים לאפליקציות סלולריות שפותחו ע"י ספקים לא מהימנים", נכתב במסמך, "כולל אפליקציות הנדרשות במטרה להשתתף במשחקים, או להישאר במדינה. הדבר עלול לאפשר לגורמי סייבר לגנוב מידע אישי של משתמשים, להתקין כלי מעקב, קוד זדוני או תוכנות זדוניות על המכשירים בהם הותקנה האפליקציה".

המלצת ה-FBI לספורטאים להשאיר את הניידים הפרטיים במדינת האם, ולהגיע לסין עם מכשירים זמניים, אינה חריגה ומצטרפת לוועדים אולימפיים רבים שפרסמו המלצה דומה לספורטאים. בארגון הביון האמריקאי הדגישו כי הם אינם מודעים לאיום סייבר ספציפי המכוון נגד האולימפיאדה, אך הם "מעודדים את השותפים לשמור על עירנות, ועל שיטות עבודה מומלצות ברשת ובסביבות הדיגיטליות שלהם".