"היום לא הייתי עושה את זה": חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית) נאם היום (שלישי) בכנס ירושלים של ערוץ "בשבע" והתייחס לקואליציה עתידית עם מפלגתו של יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, לסכסכוך הישראלי-ערבי ועל טעויות העבר שלו, שבגללן נעשה מפורסם.

"אני לא מנטורי קרתא, אני מכוון לשלטון", אמר בהתייחסו למצב הפוליטי השברירי. "כשנחזור, אנחנו נהיה המנסור עבאס של ביבי. נגיד לנתניהו, אין עוד 10,000 יהודים בחברון? אין ממשלה. אין עוד שינוי במערכת המשפט? אין ממשלה".

ח''כ איתמר בן גביר במליאת הכנסת (צילום: דני שם טוב, נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
ח''כ איתמר בן גביר במליאת הכנסת (צילום: דני שם טוב, נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

בנושא אחר אמר: "אני לא מכליל את הערבים כערבים יש ערבים מצוינים יש ערבים של אהלן וסהלן אבל כרגע עם הערבים שבכנסת אין עם מי לדבר לא כי הם ערבים אלא כי הם טרוריסטים".

הוא תקף את חבר הקואליציה, השר לשיתוף פעולה אזור עיסאווי פריג' (מרצ): "תראה איך הוא מדבר על כפר קאסם, הוא חביב כזה ומנסה להתחבר – מה שנקרא ערבי מחמד. אבל מה שהוא חושב עלי ועליך, אל תטעה - הוא רוצה לזרוק אותנו בדיוק כמו אחמד טיבי".

כאשר נשאל ח"כ בן גביר האם יש משהו שהוא מתחרט עליו השיב: "אני בן 45, בטח שיש דברים שאני מסתכל על עצמי בגיל 16-18 ואני מתחרט עליהם. לקחתי את הסמל של המכונית של רבין ונופפתי את זה בטלוויזיה. היום, בדיעבד, לא הייתי עושה את זה".