ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, נאם היום (שלישי) בכנס ירושלים של העיתון "בשבע", ותקף את הרכב הממשלה המכהנת: "בימים האחרונים קיבלתי מסר מגורם מאוד חשוב בעולם הערבי. הוא אומר לי: 'אנחנו נלחמים בחירוף נפש באחים המוסלמים, תסביר לי איך דווקא בישראל האחים המוסלמים הם שותפים בכירים בממשלה?'".

"לך תסביר לו שדווקא בישראל בנט מסר את המפתחות של הממשלה למנסור הבוס. את מחיר הכניעה של בנט לתנועה האיסלאמית כולנו נשלם לצערי עוד שנים רבות", הוסיף.

לטענתו, "בנט אמר שהממשלה שלו תהיה 'עשר מעלות ימינה'. אם מישהו היה מדרג את עשרות השקרים של בנט, השקר הזה היה מגיע לאחד המקומות הראשונים. כולם רואים את האמת ויודעים שהממשלה הזאת נשלטת לחלוטין על ידי מנסור עבאס והאחים המוסלמים".

עוד אמר: "בניגוד לבנט, אנחנו הורדנו את הנושא הפלסטיני מסדר היום העולמי. הוכחנו שהדרך לשלום לא עוברת דרך רמאללה אלא עוקפת את רמאללה. בזכות זה הבאנו ארבעה הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב, בלי לוותר על אף שעל, בלי להתכופף ובלי להתקפל, שלום אמיתי שמאפשר עכשיו לשרי הממשלה של בנט ולפיד לעשות 'שבוע-שבוע' בדובאי, אבו דאבי, בחריין, מרוקו, איפה לא?".

בהמשך, התייחס נתניהו להתנהלות הממשלה בראשות נפתלי בנט, וכן להעברת חוק הגבלת הכהונה: "יש לי הצעה לזה שמחוקק פה חוקים איראניים: מי ששמו מתחיל ב-ב׳, וממשיך ב-נ׳ ואז י׳ ואז מ׳, י׳ ו-נ׳ - לא יוכל להיות ראש ממשלה".

על ההתמודדות עם נגיף הקורונה, אמר: "במקום לסייע לעצמאים, לבעלי עסקים, למי שנפגעים מהקורונה - בנט נותן עשרות מיליארדים כשוחד פוליטי לרע״מ. מס עבאס - למנסור הבוס". עוד תקף: "הממשלה הזאת פוגעת בכוונה דווקא בשכבות החלשות ובנזקקים רק בגלל שהם לא הצביעו ולא יצביעו בשבילם".