חשד לרצח: פאדי חכרוש נורה היום (שלישי) למוות בעת שנהג ברכבו. חכרוש, המוכר למשטרה מהתחום הפלילי הוא בן משפחתו של ניצב ג'מאל חכרוש, ראש אגף סייף במשטרה שפרש לאחרונה.

על פי החשד, הוא נורה בעת שנסע ברכבו על ידי אלמונים, כתוצאה מכך רכבו התהפך והוא פונה במצב קשה לבית החולים, שם כעבור זמן קצר נקבע מותו. חוקרי זירה והמעבדה לזיהוי פלילי הגיעו למקום ופתחו בחקירה. 

בתוך כך, רכב עלה באש בשדות בין כפר כנא למשהד שבגליל. כוחות כיבוי בפיקודו של רס"ר שלומי מלדסי הצליחו להשתלט על השריפה. החקירה בראשיתה, בשלב זה לא נעצרו חשודים.

הרכב של המתנקשים בכפר כנא (צילום: כבאות והצלה מחוז צפון)
הרכב של המתנקשים בכפר כנא (צילום: כבאות והצלה מחוז צפון)

החובשים של מד"א עאטף סאלם וג'לאל אמארה, סיפרו קודם לכן: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך ובתוכו נלכד הנהג כשהוא מחוסר הכרה. חילצנו אותו במהירות וביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלת ראש קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

קורבן הירי הורשע בשנת 2001 בהריגתו של אשרף חכרוש, סמוך לכפר שיבלי שבגליל. החיסול אירע במרץ וחכרוש נעצר לאחר ארבעה חודשים כחשוד במעורבות. כאמור, הוא הורשע בהריגה וריצה עונש מאסר ממושך.