חבר הכנסת דודי אמסלם תקף היום (רביעי) פעם נוספת את בית המשפט העליון, בעקבות דחיית העתירות שהגיש נגד הממשלה ונגד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין. ח"כ אמסלם, שכבר יצא בעבר נגד השופט דוד מינץ וטען כי הוא שתה ויסקי טרם כתיבת פסק הדין, תקף את השופטת יעל וילנר ואמר כי היא לדעתו "לא ראויה להיות שופטת אפילו בשלום, את לא יודעת מה את כותבת".

חה"כ אמסלם ניצל את הבמה שקיבל במליאת הכנסת והתייחס לכך שהשופטת דחתה את שתי העתירות שהגיש, לטענתו בשל שם משפחתו: "אל תדאגו, אף אחד לא יבקש מכם כלום כל עוד אתם במעמד של אלקין וקוראים לכם אלקין. אבל את אמסלם זורקים מהמדרגות בבית המשפט העליון".

חבר הכנסת דודי אמסלם תוקף את בית המשפט העליון במליאה, קרדיט: ערוץ כנסת

לאחר מכן פנה אמסלם ישירות לשופטת שדחתה את עתירותיו: "אני מציע לגברת וילנר, אל תפגעי באינטליגנציה שלנו ואל תחשבי שאנחנו טיפשים. ילד בכיתה ו' לא יכתוב פסק דין הזוי כזה. אני חושב שאת לא ראויה להיות שופטת אפילו בשלום. אין פה שום היגיון, את לא יודעת מה את כותבת. את התכנסת עם חיות וכל החבר'ה והחלטתם שאמסלם דוד לא נכנס למוסד הזה לא משנה מה יקרה".

חבר הכנסת המשיך באמירות הקשות נגד השופטת ונגד בית המשפט העליון וטען כי מדובר בקבוצה סגורה שמחליטה מי ראוי להיכנס לדיונים ומי לא. "זה המוסד של האבא שלכם, של האליטה שלכם, של התרבות והערכים שלכם ואנחנו לא שם. לא האמסלמים ולא הביטונים", זעק אמסלם.

"בושה וחרפה, עאלק בית משפט עליון, אתם עוד בית המשפט העליון, איך אתם מדברים? אחרי שאמרתי על השופט ששתה, אני מציע לכל הצופים שהם יחליטו מה שווה הגברת וילנר. בושה וחרפה לעם ישראל", טען אמסלם.

עוד הוא הוסיף לאחר מכן כי "היא אומרת לי שהיא דוחה את העתירה, מדוע? וואלה גם לא הבנתי את גיבובי השטויות שלה. אם האמסלם דוד לא יכול לעתור כחבר כנסת ועותר ציבורי, תגידו לי מתי לא קיבלתם עתירה של האגודה הזו ואלו ששם וכל השמאלנים? אתם מתפרנסים מזה. אני חבר כנסת לא יכול לעתור? אני רוצה להציע לך גברת חיות, אל תחשבי שאנחנו אהבלים. במקום לקשקש שטויות שאת לא מבינה, תכתבי 'מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא את האמסלמים ולא את המכלופים ואתם לא שייכים לנורמות שלנו ולעולם שלנו".

"זו האמת, לפחות את זה אני יוכל יותר להבין, אבל מה שהכי מרגיז אותי זה שחושבים שאני טיפש ואידיוט ומזלזלים בי. אתם לא מזלזלים בי, אלא ב-70% מהציבור הישראלי, את לא סובלת לא את המכלופים, לא את האמסלמים ולא את הביטונים. מה קרה אתמול? שלוש עתירות תוך שעתיים. הם עשו סידור עבודה בבוקר אמרה להם 'היום מנגבים את האמסלם מכל המדרגות'. שמעתי על זה בכלל דרך העיתון. בשעה 11:00 אני מקבל, ובשעה 12:00 עוד אחד, עד לפני שעתיים זה אפילו לא הגיע אלי. אתם מבינים איך עובד המוסד המושחת הזה? שאתם אוחזים ממנו ונלחמים עליו? לכן אני מציע לעם ישראל, שאני אמרתי שהשופט מינץ שתה בקבוק ערק, אתם תגידו לי אתם מה שתתה השופטת חיות", סיכם חבר הכנסת.