נתב''ג, ישראל: השדה ריק מאנשים ואני כבר מנסה לדמיין את הפגישה שלי עם הנסיך. הטיסה יוצאת בזמן. מחלקה ראשונה, לא פחות. לא עברו שלוש שעות ואנחנו כבר נוחתים בדובאי. שדה התעופה מרהיב ביופיו, רחב ידיים ונוצץ. בדיקת קורונה נוספת. אוספים אותי ברכב מפואר, כיאה לאורחים של ארמון המלוכה.

לקראת הערב הגענו למלון "וולדורף אסטוריה" המהמם ביופיו. מלון שבעה כוכבים אשר מעוצב כארמון, ומציע חוף פרטי בן 350 מטרים ושפע של מסעדות גורמה, מגרשי גולף, ספא עטור פרסים, ועוד. 

ההגעה למלון. הכל באדיבות ארמון המלוכה (צילום: רון לופטין)
ההגעה למלון. הכל באדיבות ארמון המלוכה (צילום: רון לופטין)

במלון כולם כבר יודעים את שמי ומסבירים לי שהחשבון פתוח, ואוכל ליהנות מכל שירותי המלון ולהזמין אוכל ושתיה כיד המלך - הכל באדיבות ארמון המלוכה.

יום הפגישה, ארמון המלך 

רכב מפואר מסוג סדאן אוסף אותי, והנהג, בלבוש מסורתי, מקבל את פניי בחמימות. נוסעים לארמון. אני מגיע לארמון, שני משרתים דוחפים דלתות כבדות ואני בפנים. דרך מבואה ארוכה אני מובל לחדר האירוח הרשמי של הארמון - מעין סלון ענק ומפואר, או יותר נכון סלונים.

הכניסה לארמון (צילום: רון לופטין)
הכניסה לארמון (צילום: רון לופטין)

יורש העצר נכנס בנונשלנטית, נטול גינונים מלכותיים וניגש ישר לעניין.  "אני מאוד אוהב את ישראל", הוא מצהיר. "בחרתי בך לא רק כי אתה ישראלי, אלא בעיקר כי ראיתי אותך ביוטיוב ורציתי לראות מקרוב אם כל הדברים המדהימים שאתה עושה הם אמיתיים או פייק".

לפתע מגיע אחד המשרתים, לבוש בחליפת שלושה חלקים ובידיו מגש עמוס שתיה, כיבודים שונים, תמרים ואגוזים. כשסיים להגיש לנו מכל טוב קרה דבר הזוי - הוא החל ללכת אחורה ב"רברס", בלי להפנות אלינו את הגב. לקח לי כמה שניות להבין שמדובר באחד מגינוני הכבוד המקובלים כאשר יורש העצר נמצא בחדר.

יורש העצר, הנסיך שי'ח מוחמד בן סעוד בן סאקר, בן 34, בוגר UCLA בקליפורניה ארה''ב, הוא למעשה בנו של המלך המכהן, ועתיד להתמנות בקרוב למלך של האמירות ראס-אל ח'יימה - אחת מבין שבע האמירויות היוצרות יחד את 'איחוד האמירויות'.

מופע פרטי, חדר הישיבות המלכותי

לאחר שיחת החולין הקצרה בסלון המפואר של הארמון, אנו עוברים לחדר הישיבות המלכותי ומתיישבים זה לצד זה - ואני כמובן תוהה איזה ראש ממשלה, אישיות מפורסמת או נסיך ישבו בכיסא שעליו אני יושב כעת. 

חדר הישיבות המלכותי (צילום: רון לופטין)
חדר הישיבות המלכותי (צילום: רון לופטין)

המופע הפרטי שהכנתי לנסיך התחלק לשלושה חלקים: קריאת מחשבות, השפעה עליהן ואנרגיות. הצלחתי לגלות את שם המרצה החביבה עליו ב-UCLA, את המאכל האהוב עליו - אותו ניבאתי מראש דרך תמונה שהעליתי לעמוד האינסטגרם שלי שלושה ימים קודם לכן, וגם את הסרט האהוב עליו - כאשר שלפתי לפתע פוסטר מגולגל עם תמונת הנושא של הסרט ("סופרמן") מתוך המזוודה שלי. 

לסיום, החלטתי לכופף כפית ולשחק קצת באנרגיות. יורש העצר, שכבר הרגיש שאנחנו חברים, לא נשאר חייב ואמר: "יש לי רעיון!". הוא נתן קריאה קצרה ושני משרתים הגיעו במהירות. הנסיך לחש להם משהו ואחד מהם חזר לאחר חמש דקות עם כפית מזהב 24 קראט. התחלתי להאדים.

הסלון הענק והמפואר בבית המלוכה (צילום: רון לופטין)
הסלון הענק והמפואר בבית המלוכה (צילום: רון לופטין)

הנסיך אמר: "בוא ננסה עכשיו עם הכפית הזאת", ואני עניתי בחיוך שזה בוודאי יהיה מאתגר. הוא צחק. לבסוף הכפית התכופפה קצת, ממש קצת - כנראה מתוך יראת כבוד.

רון לופטין הוא אמן חושים מהמובילים בישראל, מופיע בכל העולם, בעל תכנית טלוויזיה ב-YES ומשמש כמרצה אורח במסלול האקדמי של המכללה למנהל בראשון לציון בתחום הדיגיטל. פרטים נוספים באתר הרשמי של רון לופטין.