ההצלחה הגדולה של החורף הנוכחי בטלוויזיה הישראלית היא "רוקדים עם כוכבים" - תוכנית שירדה משידור לפני עשור, חזרה בגדול וכבשה את טבלאות הרייטינג. כעת, בעקבות ההצלחה, אתם מחליטים: איזו עוד תוכנית מהעבר הייתם רוצים לראות שוב על המסך?

גלגל המזל

שעשועון עולמי מצליח בו על המתמודד לזהות מילה או ביטוי על סמך אותיות בודדות הנמצאות על הלוח. שודרה בישראל בין 1993 ל-2000 בהנחיית ארז טל לצד נערות הגלגל המתחלפות.

בשידור חוקר

תוכנית המבוססת על הפורמט האנגלי Crimewatch, ובה רפי גינת מוביל משדר המשחזר אירועי פשע חמורים, והציבור מוזמן להתקשר ולסייע למשטרה בפענוחם. שודרה בין 1986 ל-2004.

רק בישראל

תוכנית בידור סאטירית בה ארז טל ולצידו אורנה בנאי בדמות המיתולוגית "לימור" סיכמו את השבוע באמצעות מערכונים, אורחים באולפן ושימוש הומוריסטי בקטעים ששודרו בטלוויזיה. שודרה בין 1998 ל-2003 ושבה לעונת קאמבק מקוצרת ב-2007.

אחד נגד מאה

אחד השעשועונים המצליחים ששודרו בישראל, ובו מתמודד עולה לשחק מול קיר המורכב מ-100 אנשים, ומטרתו להפיל כמה שיותר מהם. מי שטועה בשאלה - יוצא מהמשחק. שודר בין 2007 ל-2014 בהנחיית אברי גלעד.

החרצופים

תוכנית סאטירה המבוססת על הפורמט האנגלי Spitting Image (שבעצמו עשה קאמבק בשנה האחרונה), ובה מערכונים עם בובות בדמות פוליטיקאים ואנשי ציבור בולטים. שודרה בין 1996 ל-2000 כאשר לדיבוב רוב הבובות היה אחראי טוביה צפיר.

שידורי המהפכה

בקיץ 2002 יצרו אסי כהן וגורי אלפי תוכנית מקורית עם מערכונים פארודיים על עולם הטלוויזיה. היא נמשכה בסך הכל שמונה פרקים, אך הצליחה להכניס מערכונים וציטוטים רבים לפנתיאון ההומור הישראלי.

חלומות בהקיציס

תוכנית לייט נייט ששודרה בין 1999 ל-2002, בהשתתפות הצמד אייל קיציס וטל פרידמן. כמו ב"ארץ נהדרת", קיציס היה על תקן המנחה הרציני ופרידמן התפרע בדמויות מוגזמות ומוזרות.

היפה והחנון

תוכנית ריאליטי ששידכה בין נשים יפהפיות אך לעיתים לא מבריקות במיוחד לבין גברים גאונים אך נטולי כל כישורים חברתיים. על אף הביקורת על הייצוג המגדרי הסטריאוטיפי, היא זכתה להצלחה כששודרה בין 2008 ל-2014.

קחי אותי שרון

תוכנית הריאליטי הראשונה שזכתה להצלחה בישראל, ובה 16 גברים מתמודדים על לבה של רווקה נחשקת אחת. למרות ההצלחה הגדולה בשנת 2003, שודרה רק עונה אחת.

בראבו

תחרות שירה וכשרונות לילדים שבה המנצח נוסע לייצג את ישראל בתחרות בינלאומית באיטליה. שודרה בין 1998 ל-2002 בהנחיית טוביה צפיר ומיכל ינאי וזכתה להצלחה גדולה ומפתיעה.