רבים הופתעו במוצאי שבת האחרונה לשמוע את דבריה של דניאל גרינברג על בעלה לשעבר אייל גולן, זמן קצר אחרי הגירושים שנעשו לכאורה בצורה יפה. למרות החיבוקים והחיוכים ששידרו בבית הדין הרבני, רגע אחרי שסיימו באופן רשמי את הנישואים, גרינברג חשפה בראיון ששודר ב"קשת 12" כי היחסים בינהם עברו משבר גדול עוד כשהייתה בחודש השישי להריונה הראשון, ממנה לא הצליחה להתאושש. בין הצופים הייתה גם הסופרת ואשת הרדיו מרסל מוסרי, שהתייחסה בתוכניתה ב-103FM לראיון שעורר סערה.

"השבוע צפיתי בראיון שעשו בחדשות סוף השבוע עם דניאל, אני חייבת לומר כמה מילים, אתם יודעים שאני אף פעם לא מתעסקת בצהוב. ובכל זאת, כמה יפה דניאל, פנימית וחיצונית", אמרה מוסרי. "אני גם עוקבת אחרי הסטוריז שלך אם להיות כנה, ומכורה למדורי הרכילות".
 
"צפיתי בראיון והקשבתי, הייתי שם כשרעד קולך כשדיברת על כאב הלידה, הייתי איתך בלילות הבודדים שאחרי והאמיני לי שהייתי איתך. הייתי איתך באיש שהיום הוא אבא נפלא ומדהים אך אז לא התעורר בלילה, כשהאמנת באהבה, במשפחה והכל התנפץ לך בפנים. הייתי איתך בדמעותייך ובראיון, באהבה המוחלטת לילדייך וברצון היחיד ושאין בלתו בזה שיהיו להם חיים טובים". 

"אבל נשות תקשורת אנחנו דניאל, הכל חשוף והכל גם ככה ידוע, היום לא באמת צריך כתבי רכילות וצלמי פפראצי שיעמדו מאחורי עצים, אנחנו בוחרות לחשוף מה ומתי שבא לנו, וקהל תמיד יש. לא אבקר אותך ולא אגיד מאום כי אי אפשר לבקר אישה שנייה וחצי אחרי שתי לידות, ושנייה אחרי גירושין. אי אפשר לבקר. רק שמרי על ילדייך, יש לך שניים. שמרי על הקשר שלהם עם אביהם, שמרי אותם מפני חדי הלשון בחוץ, מפני עברייני המקלדת. אתם בחרתם להיות מפורסמים, הם לא בחרו. הם עדיין בוחרים בין בובה ללגו, בין מטרנה לבמבה, מה הם יודעים על העולם הזה?" 

"גם אני גרושה ואמא טרייה שקשה לי ועדיין קשה לי, אני שולפת מכיסי כמה מאות שקלים ונוסעת אל הפסיכולוגית שלה. בפניה אני שופכת את הכל. היא מחזקת אותי, אומרת לי דברי טעם ונוסעת לאחת החנויות או המסעדות שאני אוהבת, מפנקת את עצמי, ושבה אל ביתי, לבנות את חיי". 

"שפכי את כאבייך המוצדקים כל כך בפני אנשי מקצוע ולא בפני עם ישראל. לא בשבילך, בשבילם. אולי קצת גם בשבילך. את לביאה, אני מאמינה בך. אהבות הולכות ובאות והחיים הם מקטעים, אך ילד זה נצח, ואין רכה יותר מהנפש שלו. סליחה, ילד הוא הרבה אחרי הנצח, ואחרי אחר כך. כבי את המצלמות ולכי לבנות את חייך, האמיני לי, לב שבור זה הדבר הכי שלם שקיים, מניסיון".