חברת "הוט" חשפה היום (ראשון) את הפקות המקור שלה לקראת שנת 2022, בהן גם את עונתה החדשה של הסדרה "זגורי אימפריה" שירדה מן המסך לפני שבע שנים. במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר הוצגה העונה החדשה לצד הסדרות הקרובות שיעלו בשבועות הקרובים.   

השאלה שהעסיקה צופים רבים מאז ירדה הסדרה הייתה מה יעלה בגורלו של אלברט, אותו גילם משה איבגי, לאחר שבינואר של השנה שעברה הורשע בעבירה של מעשה מגונה. כעת, עם חשיפת הטריילר לעונה החדשה בשאלה מתברר ומתגלה כי יוצרי הסדרה לא השיבו את דמותו של אלברט, עם שתיקה המרמזת כי הדמות מצאה את מותה.

"גם בעונה השלישית אנחנו חוזרים למשפחה הלא מתפקדת, הסוערת וחמת המזג שהכרנו", נמסר "מהוט". "העונה נפתחת כשהילדים הבכורים, שוג ואביאל, רחוקים אחד מהשני. שוג בודקת את החיים בתל אביב ואביאל מנסה להמציא את עצמו בבאר שבע", הוסיפו בחברה. 

עוד נמסר כי "מאזן הכוחות בבית הופר, כולם מתלבטים אם הם רוצים לברוח מהבית או להישאר בו. העונה השלישית של 'זגורי אימפריה' היא רצף של 12 סיפורים שכל אחד מהם מתמקד בבן משפחה אחר בנקודה החדשה בחייו ודרכו נראה את כל יתר המשפחה". 

השחקנים שישתתפו בעונה השלישית של הסדרה הם: חן אמסלם זגורי, עוז זהבי, שרה פון שוורצה, ישראל אטיאס, קובי מימון ואורי לייזרוביץ'. יוצר ובמאי: מאור זגורי. הפקה: אולפני הרצליה.