חופשת הפורים כבר ממש מעבר לפינה, וזמן קצר אחריה מתגנבת גם חופשת הפסח הארוכה – ומה יותר טוב מאפשר להמריא לנופש מפנק? אחרי שנפתרה המחלוקת סביב הסדרי האבטחה של החברות הישראליות בדובאי, סוף כל סוף היעד הכי חם של השנה האחרונה נפתח לקהל הישראלי. 

כדי שתוכלו ליהנות מבתי מלון ברמה הכי גבוהה, מבלי לקרוע את הכיס ומבלי להתפשר, ריכזנו עבורכם דווקא את הבחירות שלכם - והרי לכם התוצאות:

במקום הראשון מלון Atana Hotel שקיבל את ציון הגולשים 8.1 באתר Booking.com. המלון מדורג בניקוד של 4 כוכבים, ממוקם במרחק של 5 דקות נסיעה מקניון האמירויות, מציע חניה ללא תשלום ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים והסווטות מעוצבים בצבעים חמים וכללים טלוויזיות LCD ואמצעים להכנת תה וקפה חינם. אם תבחרו לנפוש בו בסוף השבוע של ה-25 במרץ, תהנו ממחיר משתלם העומד על 445 ₪ ללילה לזוג. 

לבחירת תאריכים והזמנת חדרים למלון Atana Hotel>>>

במקום השני ממוקם מלון Premier Inn Dubai International Airport הממוקם בתוך שדה התעופה של דובאי, בסביבת הרכבת התחתית שתנייד אתכם בעיר בקלות וביעילות. המלון קיבל את ציון הגולשים 8.3 ומדורג בניקוד של 3 כוכבים. עוד ציינו הגולשים כי מדובר במלון שמתאים מאוד לזוגות, או שהייה ללילה אחד. כמו כן, על פי אתר Booking.com מדובר בבית המלון עם הכי הרבה אורחים שחזרו אליו לביקור נוסף. מחיר שהייה לזוג ללילה אחד בתאריך הנבחר עומד על 250 ₪. 

לבחירת תאריכים והזמנת חדרים למלון Premier Inn Dubai International Airport>>>

אל המקום השלישי הגיע Ghaya Grand Hotel & Apartments, מלון דירות הממוקם במרכז העיר ומספק שירות הסעות מ/אל נמל התעופה. המלון קיבל את ציון הגולשים 8.2 והוא מדורג עם 5 כוכבים. המלון מציע אינטרנט אלחוטי בכל האזורים, בריכת שחיה ולא פחות מחמש מסעדות במתחם. כל חדרי האירוח מצויידים בטלוויזיות LED עם ערוצי לווין, מיזוג אוויר אישי, פינת ישיבה, מיני בר ואביזרים להכנת קפה ותה בחינם. לילה לזוג בתאריך הנבחר יעמוד על מחיר של 544 ₪.

חדר במלון Ghaya Grand Hotel & Apartments  (צילום: booking.com)
חדר במלון Ghaya Grand Hotel & Apartments (צילום: booking.com)

לבחירת תאריכים והזמנת חדרים למלון Ghaya Grand Hotel & Apartments>>>

במקום הרביעי נמצא מלון Flora Al Barsha Hotel At The Mall, המשתתף בתוכנית "תיירות ידידותית לסביבה" וממוקם ממש בסמוך לקניון האמירויות המפורסם. המלון זכה לדירוג הגולשים 8.4 והוא מדורג ב-4 כוכבים, כאשר בכל אחד מחדרי האירוח במלון מוצעים חדרי רחצה צמודים, טלוויזיות LED Full HD, אינטרנט אלחוטי בחינם ומיטות מפנקות. מלבד החדרים תוכלו ליהנות משלל מתקני המלון הכוללים מרכז בריאות וספא, מכון כושר, מסעדה וגישה לאטרקציות תיירותיות רבות. לילה בחדר בתאריך הנבחר עומד על מחיר של 432 ₪.

לבחירת תאריכים והזמנת חדרים למלון Flora Al Barsha Hotel At The Mall>>>

מלון Crowne Plaza - Dubai Jumeirah, an IHG Hotel (צילום: booking.com)
מלון Crowne Plaza - Dubai Jumeirah, an IHG Hotel (צילום: booking.com)

במקום החמישי והמכובד התברג מלון Crowne Plaza - Dubai Jumeirah, an IHG Hotel, המשתתף גם כן בתוכנית "תיירות ידידותית לסביבה". המלון קיבל את ציון הגולשים 8.2 והוא מדורג ב-5 כוכבים, כאשר הוא מספק חווית VIP מודרנית על רקע הנוף המדהים של דובאי. המלון ממוקם במרחק של דקות ספורות ממוזיאון אטיהאד ומציע שירות הסעות חינמי לקניונים הגדולים של העיר. כל אחד מהחדרים מכיל ריהוט עכשווי, טלוויזיה בגודל 55 אינץ' ואמצעים להכנת קפה ותה. בין המתקנים הפופולריים של המקום קיימים מרכז בריאות וספא, בריכת שחייה, בית קפה, מסעדה אסייתית ובר. מחיר ללילה לזוג בתאריך הנבחר עומד על 638 ₪. 

לבחירת תאריכים והזמנת חדרים למלון Crowne Plaza - Dubai Jumeirah, an IHG Hotel>>>