אהרונוביץ היא האישה הראשונה המכהנת כמנכ"לית של הסוכנות היהודית מאז הקמתה. את דרכה בסוכנות היהודית היא החלה לפני 26 שנה ומילאה מאז מגוון תפקידי שטח וניהול, עד שמונתה לבעלת התפקיד הניהולי הבכיר ביותר.

היא מאמינה בכוח הנשי בארגון, ומאז כניסתה לתפקיד צמחה באופן משמעותי רשימת הנשים הממלאות תפקידי ניהול בסוכנות, ואלו הממלאות תפקידי מפתח כשליחות ברחבי העולם. אהרונוביץ היא אחת הנשים הבולטות בישראל העוסקות בבניית הקשר האסטרטגי עם יהדות התפוצות. מאז כניסתה לתפקיד לפני כשלוש שנים, היא הובילה מגוון מיזמים חדשניים שייתנו מענה לאתגרים מרכזיים הניצבים בפני העם היהודי, ובהם המשך גלי העלייה לישראל בצל המגיפה העולמית, חיזוק חוסן הקהילות היהודיות על רקע התגברות האנטישמיות בעולם והבאת עשרות אלפי צעירים מהעולם היהודי להתנדבות והתמחות בארץ.

כמו כן יזמה אהרונוביץ, יחד עם היו"ר דאז יצחק הרצוג, את הקמתה של קרן חירום אשר סייעה לקהילות יהודיות שנפגעו במגיפה העולמית, בתמיכה של הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וקרן היסוד. בזכות תרומות של יהדות התפוצות ניהלה הסוכנות היהודית גם קשת רחבה של פעילויות שסייעו לאוכלוסיות פגיעות בחברה הישראלית, בהן אלפי קשישים וניצולי שואה עולים חדשים, חיילים בודדים, משפחות וילדים בסיכון ומשפחות שנפגעו ממטחי הטילים על ישראל במבצע שומר החומות.