הזוגיות הטלוויזיונית בין דודו אוואט לג'קי אזולאי אי שם בפיליפינים פגפגה ביקורות רבות, זאת בעקבות התנהגותה של אזולאי ושבירת הברית מאחורי גבו של אוואט. לאחר שעלו הדציבלים בין השניים במהלך ריב סוער, אוואט התחרט וניסה להתפייס עם בת בריתו. להפתעתו, הוא הודח בשבוע שעבר, וחלומה של אזולאי - ברית הבנות התממש. בשיחה עם איריס קול ב-103FM שיתף אוואט בתחושות אותן הוא חווה כאשר הוא צופה בכל המהלכים שנעשו על ידי חבריו.

"להיות מודח זאת לא תחושה הכי נעימה", ציין אוואט בפתח דבריו, "כמובן שהייתי רוצה להמשיך אני ספורטאי ואני תחרותי אבל המטרה שלי הייתה להיות נאמן לאנשים שהלכו איתי כברת דרך ארוכה. אני מדבר על כל בני הברית שלי וזה משהו שהלכתי איתו לאורך כל הדרך וכל המשחק. גם כשהגענו לשלבים מאוחרים של המשחק והבנתי שהוא הולך לקבל תפנית לכיוון ברית בנות, עדיין לא יכולתי לעשות את הצעד ולבגוד בבת הברית הכי חזקה שהייתה לי לאורך המשחק".


כמו כן, אחד הפחדים שמלווים את משתתפי תוכניות הריאליטי למיניהן הוא יצד ייראו על המסך כשכבר לא יהיו בין מצלמות. עבור אוואט כבר לא מדובר בפחד, אלא גאווה. "אני מאוד מרוצה מאיך שאני יוצא. הפחידו אותי מריאליטי ואני לא יודע אם אני אעשה עוד אחד. בסה"כ אני מרוצה כי זה אני, כשאני שמח אני צוחק, כשאני עצוב אני בוכה וכשמעצבנים אותי אני יכול גם להרים את הקול", אמר.

"יש שלב בהישרדות שאתה כבר לא מתייחס למצלמות ואתה באמת אתה גם באי, באותו הרגע שהבנתי שעברתי את הגבול, כמו שאני עולה מהר אני יודע לרדת ולהתנצל", סיפר המודח הטרי, והוסיף: "בשלב הזה שאני וג'קי התווכחנו העברתי לה את מה שחלק מחברי השבט אמרו עליה ואני לא הסכמתי לראות את זה עד אותו רגע. גם כשדנדן אמר את כל מה שהוא אמר עליה, והוא ידוע כבן אדם ערכי, ואם הוא אומר דברים כנראה שהוא גם צודק בחלק מהדברים. אני בקשר טוב עם כולם, הייתי בבר מצווה של הבן של ג'קי. אנחנו לא בקשר ביום יום, לא נהיינו אויבים".

דודו אוואט מול ג'קי (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
דודו אוואט מול ג'קי (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

עוד טען כי "בחרתי להביא את עצמי בדרך מסוימת כמו שאני בחיים וזה מה שהיה חשוב מבחינתי - לא להגיע להיות השורד האחרון ולא לעשות משהו שאני לא מבחינתי הנאמנות הייתה ערך עליון לאורך כל המשחק".

בהמשך השיחה, התעניינה איריס קול האם אחד מחבריו לאי נכנס לליבו, והופתעה עוד יותר מתשובתו של אוואט, שהודה כי והר שטראוס אכן נמצא במשבצת הזו. "אני חושב שמנסים להוציא אותו לא טוב. למרות שפתחנו את המשחק בצורה לא טובה, והוא אפילו שיקר לי, צמחנו מזה. אנחנו מדברים ונפגשים. יש לנו את הקבוצה ומעבר לקבוצה אז אנחנו יוצרים קשר באופן פרטי. עליתי לאוטובוס אחרי המשחק ואמרתי שמבחינתי זה כמו כדורגל - כשהמשחק נגמר אנחנו מתחבקים. אותי לא מעניין מעניין מיבר עליי ומי לכלך עליי, מבחינתי המשחק נגמר ואני ממשיך בחיים שלי".

בשבוע האחרון התפרסם סרטון של גיא זוארץ, מנחה הישרדות, בו הוא מודה כי מדובר במשתתפים הקשים ביותר שהיו בתוכנית. אוואט השיב כי "אם הוא אמר כנראה הוא יודע. זאת הייתה עונה מאוד אמוציונלית, היו כאלו שהיה להם נוח אמרו שזה החיים. אני באתי לשחק את המשחק כמו שאני בחיים וזה מה שהיה חשוב לי להראות בסופו של דבר, באתי להיות אני".

עוד סיפר אוואט על הרגע בו החליט להסכים ולעלות על מטוס לעבר הלא נודע, "ההחלטה שלי ללכת להישרדות הייתה כשהעורך תפס אותי בדרך לאזכרה שלו שנה שעברה אבא שלי היה איש של טבע, איש פשוט ומבחינתי זאת הייתה סגירת מעגל ההדחה שלי אתמול הייתה ביום האזכרה שלו. הרגשתי שהוא היה איתי שם באי".


"בסה"כ הכללי אני שמח איך שיצאתי בטלוויזיה, אני מרוצה מהדרך שעשיתי", סיכם אוואט עונה סוואט עונה סוואט ולא מתפשרת, ובעיקר בעלת עוצמה נשית.