השיר "I.M" בביצוע מיכאל בן דוד, שנבחר לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, זכה אתמול לעיבוד בינלאומי מחודש של אסי טל, בהפקת סאם לסנר, שחתום על רימיקסים רשמיים לביונסה, קניה ווסט וכוכבים נוספים. את הקליפ, בבימוי של בן בכר, מנהל הקריאטיב יובל כהן, שביים את תחרות האירוויזיון בישראל לפני שלוש שנים. לסנר, המפיק המוזיקלי הידוע בכינוי Prince fox, עיבד לאחרונה את הלהיט "זיקי זיקי" עבור סטטיק ובן אל, סנופ דוג וליל בייבי. השיר והקליפ כמובן השפיעו על אתרי ההימורים לקראת התחרות.

בדרך לטורינו: מהפך בשיר של ישראל לאירוויזיון | האזינו

מיכאל בן דוד, שהיה מדורג במקום ה-38 לפני פרסום העיבוד והקליפ החדשים, זינק במעט, וכעת הוא מדורג במקום ה-34. הדירוג עדיין נותר בעייתי, ועל פי ההערכות ישראל לא צפויה להעפיל לשלב הגמר של התחרות. על פי אתרי ההימורים, הסיכוי לזכות עומד על פחות מאחוז אחד.

בהקשר לדירוג הנמוך אמר בן דוד ל"מעריב אונליין", ביום צילומי הקליפ: "אני תולה את המוצר הכי מוגמר שיש, בין אם זה ההפקה של השיר, בין אם זה ההפקה של ההופעה, תקציבים, נורא נורא חשוב, money, money, money והכישרון שלי והעבודה הקשה שלי. בסופו של דבר הכל יפול ויקום על העבודה הקשה, שום דבר לא בא בקלות". כעת, נותר לקוות שהעיבוד הבימתי על במת האירוויזיון באירופה יוכל להרים אותו להעפלה לשלב הגמר.

מיכאל בן דוד מספק תשובות לשאלות הקשות. צילום: קיץ ברבנר

בעוד פחות מחודשיים יעמוד מיכאל בן דוד על בימת תחרות הזמר הגדולה בעולם ויבצע את השיר " I.M", שנכתב והולחן על ידי חן אהרוני, אסי טל וליאור סעדיה. בן דוד, המנצח הגדול בתוכנית "האקס פקטור לאירוויזיון" נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2022 שייערף ב-14 במאי בטורינו, איטליה. יומיים קודם, ישתתף נציג ישראל בחצי הגמר השני של תחרות האירוויזיון, ב-12 במאי.