אמש הודחה מריאלטי הריקודים הפופולרי של קשת 12, "רוקדים עם כוכבים", הדוגמנית עדן פינס, שעמדה ראש בראש מול משה אשכנזי. פינס ביצעה על הרחבה את אחד הביצועים הטובים והמרשימים ביותר של העונה, ולא רק לעניות דעתי, כך גם אמרה השופטת והרקדנית רונה לי שמעון, היישר מסט הצילומים המרוחק של "פאודה" כשנעדרה מכס השופטים. מדוע רונה לי שמעון צולמה בוידאו מיוחד רק עבור פינס שהודחה? האם ההדחה הייתה ידועה להפקה מראש? אולי צירוף מקרים ואולי לא, תשפטו בעצמכם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

משה אשכנזי (צילום: באדיבות קשת 12)
משה אשכנזי (צילום: באדיבות קשת 12)

השחקן משה אשכנזי, לעומתה, רצה מאוד לקבל "וואו" על הנאמבר שלו אמש מהשופטת אנה ארונוב. במקום זה הוא קיבל "וואו, כמה זה היה גרוע". מכל השופטים. ובצדק. הנאמבר של אשכנזי גרם לי להרגיש מתוחה, נבוכה בשבילו, ומתפללת כל הדרך לבריאותה של ג'ניה שנפלה מידיו שוב ושוב. הביצוע של משה היה גרוע. נקודה. למרות שזכה לניקוד גבוה מהשופטים. הביצוע של עדן פינס היה נהדר. אז למה פינס הודחה? הרי זאת תחרות של "רוקדים עם כוכבים" ולא ריאלטי שמתבסס על אופי ומעריצים. כנראה שלא, ולא המקצועיות היא שמנצחת בתוכנית הזו.

''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

התחפושות אמש לרגל חגיגות פורים, היו מוצלחות ומרשימות, חלקן יותר חלקן פחות. מה שבטוח, הן הקשו על חלק מהמתמודדים לבצע את הנאמבר. לא רק משה אשכנזי נראה מגושם, כבד ומסורבל - גם מעיין אדם. הקרן שנתקעה לה על הראש עצרה לה את הפלואו של התנועה.

מעיין אדם, ''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם, ''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

הקטע המצולם בכל פרק מחדר החזרות של הזוגות תמיד משעמם אותי. כל כך משעמם, שאני דואגת להריץ עד לנאמבר. אבל עדי, אוי עדי, היחידה שיודעת לעשות טלוויזיה טובה. רק את חדר החזרות של עדי וחיים אני רואה בהנאה צרופה.

אבל, עזבו אתכם מהכל. לא צריך להיות גאון גדול בשביל לדעת שבגמר הגדול יתחרו ראש בראש על רחבת הריקודים שתי הנשים החזקות ביותר של העונה - יעל בר זוהר ועדי אשכנזי. הם במקרה גם הטלאנטיות הכי גדולות שלוהקו לעונה, ובכלל אי פעם לריאלטי. הן נותנות את המופעים הכי מרשימים, הן בליגה אחרת מכל שאר המתמודדים. אם הייתי מהמרת, יש כבר מנצחת לעונה - הליצנית הבדרנית שכל נאמבר שלה הוא שואו אחד שלם, שילוב של הומור, מופע מרהיב, עם המון מסר, תוכן ומקצועיות. למי שפספס - עדי אשכנזי.