איימי פוקס, 32 מצפון קרוליינה, הפכה לוויראלית בשנה שעברה לאחר שסיפרה ש"לא אכפת לה" שהיא הורסת בתים ונהנית לקיים יחסי מין עם בעלים של אחרות. דוגמנית OnlyFans שמתפארת ב-84 אלף עוקבים באינסטגרם, יודעת הכל על מערכות יחסים ובגידות – לאחר שלפני שנים בגדה בבעלה בעצמה.

כעת היא חושפת את הסודות העליונים שבני זוג בוגדים לא רוצים שתדעו כולל כמה יקר זה יכול לעלות: "בעלים מבזבזים עלי יותר מאשר על נשותיהם", סיפרה המורה לשעבר. "אני מעדיפה כסף מזומן על פני מתנות יקרות, המעריצים שלי 'די' קנו לי את הבית שאני בונה לעצמי בתשלומים. אני משתמשת בכסף שלהם כדי לשלם את החשבונות שלי ולפנק את עצמי אני יכולה להגיע גם למתנות של למעלה מ-50 אלף דולר בכל חודש".

View this post on Instagram

A post shared by Amy Kupps (@amy.kupps93)

לדברי איימי, אחת הסיבות העיקריות לכך שגברים בוגדים היא ברורה לגמרי: סקס. ואם בעלך או החבר שלך בגדו: "את צריכה להאשים רק את עצמך", היא אמרה. "גברים בוגדניים מחפשים ריגושים במיטה, בעיקר בגלל שהם לא היו מרוצים מכך במשך שנים אז הם מוכנים לעשות כל מה שצריך כדי לרגש אותי. הם נוטים להיות פרועים יותר. אני נוטה ללכת על גברים בסוף שנות ה-30 או ה-40 לחייהם, מכיוון שהם הרבה יותר יציבים".

למרות שאיימי לא מתחרטת על היותה "פילגש", היא שיתפה כמה טיפים שימושיים לנשים שחוששות שהחצי השני שלהן עשוי לבגוד – כולל התירוצים והשקרים המובילים שהם מספרים.

"אני נפגש עם חבר בלילה לדרינק זריז, אבל אל תחכי לי. כנראה שאתעכב. יש לי פגישות או מתעכב כל השבוע בעבודה". טיפ עליון: אם הם יוצאים ל'נסיעות עבודה' כששאר המשרדים לא, הוא עשוי להיות בחופשה עם אישה אחרת. "יש לי כרטיס אשראי חדש אבל הוא של העבודה" אם זה מה שהוא מספר לך אחרי שמצאת את כרטיס האשראי החדש בארנק, כנראה שהוא משמש להוצאותיה של הפילגש שלו. "אל תתקשרי לטלפון של העבודה, זה מפריע". האם יש לו מכשיר נייד נפרד לעבודה שהוא תמיד שומר במקום מוסתר או שידה נעולה? לדברי איימי, זה סימן ברור שאת חיה עם גבר בוגדני.