נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ימריא מחר (ראשון) לצרפת, שם ייפגש עם הנשיא המקומי עמנואל מקרון. הרצוג הוזמן לצרפת על ידי הנשיא, על מנת לקחת חלק בטקס הזיכרון לפיגוע הטבח בבית הספר היהודי בטולוז, במלאת עשר שנים למקרה.

הנשיא הרצוג, לצד רעייתו מיכל, ימריאו לצפרת בשעה 06:00 בבוקר, כאשר הפגישה עם מקרון אמורה להתחיל בשעה 11:30 (שעון פריז), בה יעסקו בנושאים מדיניים. לאחר מכן, ימריאו נשיא המדינה ורעייתו עם נשיא צרפת ורעייתו במטוסו של נשיא צרפת לטולוז.

בשעה 14:00 ייפתח הטקס, כאשר נשיא ישראל ונשיא צרפת יניחו זר למרגלות האנדרטה בבית הספר היסודי "אור תורה" שבטולוז, בו נרצחו מורה ושלושה תלמידים בשנת 2012. לאחר מכן, בשעה 14:40, נשיא המדינה ורעייתו, בליווי נשיא צרפת ורעייתו, יפגשו עם יעקב ויפה מונסונגו ששכלו את בתם מרים בת ה-8, בפיגוע ב״אור התורה״. הפגישה תתקיים בהשתתפות שניים מנשיאי העבר של צרפת, פרנסואה הולנד וניקולא סרקוזי.

מיד לאחר הפגישה, הרצוג ורעייתו ישתתפו בטקס הזיכרון הרשמי במלאת 10 שנים לפיגוע בבית הספר היהודי ״אור תורה״ בטולוז, שייערך באולם הקונצרטים לה האל או גרן בטולוז. במהלך הטקס יישאו דברים נשיא המדינה ונשיא צרפת, כמו גם ראש הארגון "הקריף" של טולוז.

לאחר הטקס ישובו לפריז ושם יתארחו לארוחת ערב בארמון האליזה.