לכל אחד ואחת מאיתנו הרגלי היגיינה שונים, המושתתים בעיקר על החינוך שקיבלנו או על האופי וההקפדה האישית שמונעת מתוך צורך. סוגייה שעלתה לראשנו הייתה עסקה בשאלה כל כמה זמן עלינו לשלוח לכביסה את מגבת הגוף המשומשת ובמקומה לתלות אחת אחרת - אז שאלנו את המומחה. בשיחה של פרופ' קאראסו עם מעריב הוא סיפר כי הסיטואציה עומדת על הכף - רצוי לעומת המצוי. 

בוודאי תהיו מופתעים לגלות, אך למעשה על מנת להיות בטוחים יש להחליף את המגבת במקלחת לאחר כל שימוש. לדבריו, מומחים אחרים בתחום טוענים כי גם אחרי שניים או שלושה שימושים נוספים יהיה אפשר להחליף ללא כל חשש, זאת במידה והמגבת אכן התייבשה לחלוטין במקום יבש ומאוורר (רצוי בשמש). 

"המגבת סופגת מים וסופגת חיידקים בזמן שאנחנו מתנגבים ומשפשפים את הגוף שלנו, וכמקום לח וחמים היא משתמש תרבית טובה מאוד לחיידקים ועובשים", הסביר פרופ' קאראסו והתעקש שהכי כדאי שנצמד לצד המעשי ואכן נחליף כל יומיים-שלושה כדי למנוע התרבות של מזיקים. במקרים לאחר אימון גופני או שהות במקום ציבורי כדאי לרחוץ את המגבת מיד לאחר השימוש הראשון, 

עוד נקודה חשובה שהעלה פרופ' קאראסו היא בנוגע לשימוש משותף של בני הבית באותה המגבת, שכן לדבריו כדאי להימנע ממקרים שכאלה. "ככלל עדיף שלכל אחד מהדיירים תהיה מגבת משלו - גם לגוף, אבל גם מגבות פנים או ידיים", סיכם.