אומנם השבועות האחרונים היו קרים מהרגיל לעונה, אבל האביב כבר כאן, ההתחממות בדרך ואפשר להתחיל לדבר על אופנת הקיץ, שיבוא ממש בקרוב.

אחד הסממנים של האביב הוא הפריחה הצבעונית. הצבעוניות היא גם אחד המאפיינים של האופנה בעונה. צבע אחד שליווה אותנו מתחילת החורף וימשיך איתנו גם באביב הוא הירוק, על כל גווניו. בתחילת החורף ראינו גוונים עמוקים יותר של ירוק, בעיקר ירוק זית וירוק כהה.

כעת המגמה מתרחבת, ונוכל לראות גוונים רבים יותר, בין היתר ליים רענן, ירוק דשא וירוק טרופי עמוק. אחד הגוונים האהובים עליי, שנראה ממנו לא מעט העונה, הוא ירוק תפוח - צבע בוהק בעל נוכחות. כל הצבעים הללו דומיננטיים, כולם מאפשרים לעבור בקלות מארון החורף לקיץ, בעיקר אם כבר העמסתן ז'קטים וסריגים קלילים באחד מהגוונים הללו.

הצבע הירוק על כל גווניו משרה תחושה של אופטימיות, התחדשות ולבלוב. ובינינו, אנחנו צריכות יותר מהתחושות האלו, בעיקר אחרי השנתיים שעברנו.

ההמלצה הלוהטת שלנו היא לא לפחד מצבע. בחרו בטוטאל לוק ירוק מלא, בין שמאותו גוון ובין שבגוונים שונים. טון על טון (מראה מונוכרומטי) הוא אחד הטרנדים המובילים בשנה האחרונה.

לוק נוסף שייראה טוב בתקופה הזו, ויוכל להתפתח בהמשך, הוא מכנסיים ירוקים מבד מחויט או בד ג'ינס עם חולצה לבנה מכופתרת. את המכופתרת תוכלו להחליף עם בוא הקיץ בטי־שירט קלילה. חוץ מזה, כבר כעת אפשר לראות על המדפים שלל שמלות, חצאיות, חולצות ואקססוריז בצבע ירוק. 

AMERICAN VINTAGE, ZOHARA MIMOSA, ליאוזיה ספנגולי  (צילום: דור שרון,יחצ)
AMERICAN VINTAGE, ZOHARA MIMOSA, ליאוזיה ספנגולי (צילום: דור שרון,יחצ)

ONLY, ברשקה, NEXT (צילום: יחצ)
ONLY, ברשקה, NEXT (צילום: יחצ)

פורלה, סטיב מאדן, ורסאצ'ה (צילום: יחצ)
פורלה, סטיב מאדן, ורסאצ'ה (צילום: יחצ)

spring, H&M (צילום: יחצ)
spring, H&M (צילום: יחצ)

מנגו, COS (צילום: יחצ)
מנגו, COS (צילום: יחצ)