לנוסעים שהיו על טיסה של חברת "FlyDubai" שהמריאה מדובאי שבאיחוד האמירויות הערביות לבירת אלבניה, היתה תגובה מדהימה לילד צעיר שאביו ניסה להרגיע אותו כשבכה במהלך הטיסה שנמשכה מספר שעות. הסרטון הנוגע ללב צולם על ידי פאריקשיט בלוצ'י, בן 33 ומנחה תוכנית רדיו בדובאי, כשתפס את הרגע המתחשב וכתב בחשבון ה-TikTok שלו: "כל הנוסעים עברו את בדיקת האווירה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נוסעים במטוס שרים "בייבי שארק" לתינוק שלא הפסיק לבכות (צילום: טיקטוק)

בלוצ'י סיפר שהילד ישב לידו ו"בכה ללא הפסקה". "תחילה, אנשים שישבו סביבו ניסו להסיח את דעתו אבל כששום דבר לא עזר, קבוצה של נוסעים הכוללת אותי, התחילה לשיר את השיר "בייבי שארק" ועוד אנשים שהיו על הטיסה הצטרפו", סיפר. "אין ספק שתינוקות שבוכים בטיסה זה דבר מאוד מרגיז", הוסיף בלוצ'י. 

הסרטון מציג את הנוסעים מוחאים כפיים ושרים יחד עם המנגינה הקליטה של שיר הילדים כשהצעיר מסתכל סביב ונרגע. זה לא מפתיע שכל היושבים במטוס הכירו את השיר "בייבי שארק", השיר הפך לסרטון היוטיוב הראשון שחצה את 10 מיליארד הצפיות מוקדם יותר השנה.

תיעוד: פעוט פרץ בבכי במהלך טיסה בינלאומית והנוסעים החליטו שלא לשתוק (צילום: צילום מסך טיקטוק)
תיעוד: פעוט פרץ בבכי במהלך טיסה בינלאומית והנוסעים החליטו שלא לשתוק (צילום: צילום מסך טיקטוק)

בלוצ'י מאמין שגולשים מסביב לעולם אהבו את הסרטון כי "הוא מזכיר להרבה אנשים שלפעמים כל מה שצריך זה מעט סבלנות. מדובר בילד, לא בסוף העולם". הסרטון שלו שותף באינסטגרם וב-TikTok וזכה ל8.3 מיליון צפיות ואלפי תגובות מעודדות. גולש אחד כתב: "אנחנו צריכים עולם מלא באנשים מהסוג הזה", בעוד שניה הוסיפה: "תראו מה יכול לקרות אם אנחנו נעבוד כולם יחד ולא אחד נגד השני". שלישי הוסיף: "לעולם אל תזלזלו באדיבותם של זרים".

הילד והוריו לא נחשפו אך הורים אחרים ברחבי האינטרנט הכירו תודה על ההתחשבות של הנוסעים.