על אף העלייה הכללית בתחלואה, בחלק מבתי החולים דווקא מדווחים על ירידה במספר המאושפזים. למשל, במרכז הרפואי לגליל בנהריה לא רק שאין עלייה בתחלואת הקורונה, אלא שמנהל המרכז הרפואי פרופ' מסעד ברהום הורה על סגירת מחלקת כתר ב', אשר חזרה לתפקד כמחלקה פנימית לאחר שעברה חיטוי יסודי.

במרכז הרפואי נותרה פתוחה כעת מחלקת קורונה אחת בלבד, כתר מונשמים, המטפלת בכלל החולים הייעודיים, ובמקביל הוחלט על פתיחת יחידת קורונה מבודדת עם שמונה מיטות באחת המחלקות הפנימיות, שתשמש כגיבוי למקרה שמחלקת כתר מונשמים תתמלא.
לשם השוואה - בשיא הגל החמישי, לפני כחודשיים, אושפזו במרכז הרפואי שבנהריה 116 חולי קורונה בארבע מחלקות ושתי יחידות (ילדים ויולדות).

בשיחה עם "מעריב" אמר פרופ' ברהום כי "העלייה במקדם ההדבקה מטרידה, אך אין צורך להיכנס להיסטריה. גם לא הייתי ממהר לומר שאנו נמצאים בעיצומו של גל שישי. הקורונה לא מתכוונת להיעלם כל כך מהר, וכבר הבנו שכל מה שצריך זו מערכת בריאות חזקה, נושמת, מעודכנת לימים אלו ורוויית כוח אדם, כדי שהמדינה תוכל לפעול בחופשיות".

כמו כן, פרופ' ברהום הוסיף: "מטריד אותי שאנשים הולכים ללא מסיכות בחללים סגורים, כאילו תם הטקס. מטריד אותי גם שיש כל כך הרבה אנשים שעדיין לא התחסנו. "הוכח שהחיסון מגן גם בפני הווריאנט החדש שהתגלה. אנו מתקרבים לימי הפסח, פסחא ורמדאן, עם התכנסויות משפחתיות גדולות. אלו ימים שבהם שמחת החג עלולה בקלות להתחלף בעצב של אובדן, וחשוב שכל אחד יהיה עם משמעת ואחריות אישית, כדי לשמור על הורינו ויקירינו המבוגרים".