בשמלת סאטן לבנה ועם נזר מעוטר לראשה, השחקנית ניב סולטן נישאה ביום שישי האחרון לבחיר ליבה, השחקן מאור שוויצר. השניים צעדו יחד לעבר החופה בחוות רונית, בחתונת צהריים חגיגית שגלשה אל תוך הלילה.

כיאה לסולטן, ששומרת לרוב על קו נקי וסולידי באיפור ובלבוש, כך עשתה גם באירוע הגדול של חייה. השמלה, מבית היוצר של סטודיו "ראומה יואל" הציגה מעין שילוב מופתי בין חולצת סאטן עם מחשוף וי, שחוברה לחצאית ארוכה לאורך הגוף, שהתפר ביניהם היה באזור המותן. ההיילייט היה כמובן הגב החשוף. כמה פשוט, ככה יפה.

ניב סולטן, מאור שוויצר (צילום: ניר פקין)
ניב סולטן, מאור שוויצר (צילום: ניר פקין)


סולטן הגיעה בלוק נסיכותי לחלוטין, בשמלה שפשוט החליקה על גופה, הכתר היה שזור לשיערה וממנו נשפכה הינומה ארוכה, שתפסה את מקומו של השובל שבדרך כלל ממשיך את השמלה. האיפור היה עדין כלא היה והשיער היה אסוף, כך שלא הפריע למפתח באזור החזה. 

החלק המפתיע באמת היה שיתוף הפעולה מצדו של החתן, שבניגוד למצופה, בחר שגם הלוק שלו יהיה לבן מכף רגל ועד ראש. שוויצר הקליל עוד יותר את מראה החתן, כשלבש חולצת פשתן שמרבית כפתוריה נותרו פתוחים, משקפי השמש כיכבו ושרשרת צבעונית נענדה על צווארו. 


אם חשבתם שלא נוכל להעפיל על הלוק הראשון של סולטן, טעיתם. בחלקו השני של האירוע, סולטן חתמה בחליפת שני חלקים הורסת, קלילה ונוחה, שאפשרה לה לקרוע את הרחבה ולעוף באוויר. הסט הורכב מטופ לבן רקום ובעל כתפיות רחבות, בשילוב חצאית לבנה נשפכת, שגם הפעם, החמיאו לגזרתה. ללוק השני, בחרה סולטן לאסוף את שערה ב"קוקו" גבוה ומרושל עם סרט לבן לשערה, וכמובן, בסניקרס.

החלק הכיפי של האירוע נמשך עד לשעות הערב המאוחרות, בקור הבלתי צפוי שסגר את חודש מרץ, מה שאילץ את סולטן להסתייע בסוף האירוע במעיל טרנץ'.

ומכאן נסכם: כלות 2022, שווה שתאמצו – Less is more.